کد خبر 1079824
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
فلسطین نمایه

سفرای کشورهای عربی مقیم لندن با ارسال نامه ای خطاب به وزیر خارجه انگلیس خواهان اقدام عملی این کشور علیه رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری صفای فلسطین، سفرای کشورهای عربی در انگلیس با ارسال نامه ای خطاب به دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس خواهان مقابله با تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی شدند.

بیشتر بخوانید:

واکنش لندن به اقدام اسرائیل در الحاق کرانه‌باختری

آنها در این نامه خاطر نشان کردند که انگلیس باید رژیم صهیونیستی را تحریم کرده و کشور فلسطین را به عنوان حق مسلم ملت فلسطین و پاسخی عملی برای حمایت از قطعنامه های بین المللی و تقویت فرصتهای تحقق صلح به رسمیت بشناسد.

سفرای کشورهای عربی در لندن، به دولت انگلیس نسبت به پیامدهای خطرناک طرح های رژیم صهیونیستی برای الحاق بخشهایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی نیز هشدار دادند.

آنها اعلام کردند که اجرای این طرح، نقض آشکار قوانین بین المللی است و باعث می شود قانون جنگل اجرا شده که پیامدهای خطرناکی برای جهان عرب و اسلام خواهد داشت.

لازم به ذکر است که تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش دایره اشغالگری خود و الحاق بخشهایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی موجی از واکنش های منفی را به دنبال داشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس