روحانی نمایه

رئیس جمهور به کشته شدن شهروند سیاهپوست آمریکایی واکنش نشان داد و این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های وزارت نیرو در استان های بوشهر و آذربایجان غربی، ضمن اظهارهمدردی با مردم آمریکا که در اعتراض به کشته شدن مظلومانه جرج فلوید به خیابانها آمده اند، تاکید کرد: ایران به شدت این جنایت آمریکا و کاخ سفید را که فرمان این جنایتها را صادر می کند، محکوم می نماید.

ببینید:

فیلم/ پیام لاتین سخنگوی وزارت خارجه ایران به مردم آمریکا

رئیس جمهور گفت: در شرایطی که وضع آمریکا در یکی از بدترین روزهای تاریخ سیاسی و اجتماعی این کشور است، شاهدیم که چه ظلم بزرگی به سیاهپوستان و به همه مردم آمریکا می شود که از لحاظ سیاسی، تفکر کنونی حاکم بر کاخ سفید را مردود می‌دانند.

 دکتر روحانی با بیان اینکه قتل جرج فلوید رابطه انسان ها با یکدیگر را در عرصه جهانی نمایان کرد، افزود: این ماجرا نشان داد وقتی یک مظلوم در دنیا کشته می‌شود، همه جهان به حرکت در می‌آید و مهم نیست فردی که کشته شده مسلمان، مسیحی، آمریکایی و یا غیر آمریکایی بوده بلکه مهم برای جهانیان این بوده که فردی در شدت مظلومیت و با وحشیانه‌ترین طریق کشته شده است و این همچنین نشان می دهد هنوز تا رسیدن به آن تمدن جهانی و بشری که مورد توجه انبیا و پیامبر عظیم‌الشان اسلام بوده فاصله داریم.

رئیس جمهور با ابراز اظهار همدردی با همه مردم آمریکا که امروز با حضور در خیابانها دست به تظاهرات زده اند، تصریح کرد: ما جنایات آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم؛ جنایاتی که امروز در آمریکا واقع می‌شود و حاکمان کاخ سفیدی که فرمان این جنایت‌ها را صادر می‌کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عبدالله مومن IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    3 4
    چه عجب از خواب نوشین. بیدار شد و حرکتی بر علیه ارباب کرد
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    3 1
    تفکر کنونی حاکم بر کاخ سفید را محکوم میکنه..... خخخخخخ انگار زمان اوباما تفکر حاکم بر کاخ سفید گل و بلبل بوده..... جون به جون حسن روحانی کنن همینه فهم و درکش....
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    0 3
    برا کشته شدن یه مفسد فی الارض این همه عزا گرفتن!!!!!!!!
  • حسين DE ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    حسن آقا تازه با خبر شده تا چند روز پيش با خبر نبود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس