جزئیات طرح ۲ فوریتی مجلس برای جاماندگان سهام عدالت/تعیین تکلیف جاماندگان تا یک ماه آینده

نماینده کرمان در مجلس جزئیاتی از طرح ۲ فوریتی نمایندگان درباره جاماندگان سهام عدالت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، از تدوین طرح دو فوریتی درباره جاماندگان دریافت کننده سهام عدالت در مجلس خبر داد و گفت: این طرح اعلام وصول شده  و پس از تشکیل کمیسیون‌ها به کمیسیون مربوطه برای بررسی بیشتر ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح دارای 8 بند و چند تبصره است، ادامه داد: البته این طرح در 2 بخش، ساماندهی وضعیت موجود دارندگان سهام عدالت و ساماندهی افرادی که از دریافت این سهام جامانده‌اند، تدوین شده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ سهام عدالت را چگونه به پول نقد تبدیل کنیم؟

قوی ترین سهام در سبد سهام عدالت است

چند نفر برای فروش سهام عدالت اقدام کردند؟

قیمت سهام عدالت هنوز به سقف نرسیده

نماینده کرمان در مجلس با تاکید براینکه باید ساماندهی درباره سهام عدالت در مجلس انجام شود، افزود: از طریق این اقدام مجلس هم مشکلات بازار سرمایه کاهش پیدا می کند و هم واگذاری‌ها بهتر انجام می شود.

پورابراهیمی با اعلام اینکه برای افرادی که از دریافت سهام عدالت در سال 85 جامانده‌اند و یا پس از آن مشمول دریافت شده‌اند بندهای آورده شده است، اضافه کرد: در این طرح پیش بینی شده است از 50 درصد سهام دولت و یا واگذاری شرکت‌های جدید به مشمولان سهام عدالت داده شود.

وی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد تا یک ماه آینده افرادی که از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند را در مجلس تعیین تکلیف کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    4 6
    از مجلس انقلابی متشکریم ،خواهشا زودتر این کار را انجام دهید تا عدالت برقرار شود مخصوصا برای کارگرانی که هنوز موفق نشدند سهام عدالت بگیرند و هچنین برای افرادی که سهام عدالت گرفته اند ولی از زمانی که حسن روحانی آمد به فرزندان جدید آنها سهام عدالت تعلق نگرفت. در ضمن اگر مجلس فرصتی دوباره به سهامدارن بدهد تا از طریق سود سهامشان یا خرید آن 50درصد بقیه سهامشان را کامل کنند به عدالت نزدیکتر است تا اینکه 50درصد سهامشان به دست دولت یه شرکتها بیافتد.
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
      0 0
      این طرح کلی ایراد داره(این قضیه خیلی درازا داره) بعضی ها فقط فکر خودشون میکنن و میگن ما نگرفتیم و باید بگیریم کاش یه نماینده مجلس به جای اینکار به فکر درآمد مردم باشه اگه مردم کار خوب داشته باشن میتونن در عرض سه ماه این پولی که دولت بعد از ۱۸ سال شده ۹میلیون در بیارن و بقیش میشه سودشون ولی الان قشر کارگر کلا میگیره ۱۸۰۰ اصلا بهش بدن ۲۰میلیون سهام ولی با ۱۸۰۰میتونه زندگیشو بچرخونه یا آینده شغلی و یا بعد از ۱۲ساعت کار ۵دقیقه بتونه کنار خانواده باشه اینا فقط عوام فریبانست
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    3 10
    آفرین به مجلس انقلابی. تصویب فوری البته همراه با دقت این طرح موج عظیمی از امید در جامعه بوجود خواهد اورد و بی شک سبب حضور بالای 60 درصد مردم در انتخابات 1400 خواهد شد حتی اگر اصلاح طلبان کاندیدا معرفی نکنند و انتخابات را تحریم خاموش هم بکنند باز اقدام مجلس سبب حضور بالای 60 درصدی در انتخابات میشود. خواهش ما این هست حتما این عقلانیت را تا اخر ادامه دهند و این طرح امیدافرین. را در اسرع وقت ولی با دقت تصویب نمایند.
  • عباس جهانگیری US ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    2 2
    کی انهایی که جاماندن ثبت نام می کنید برای سهام عدالت
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    2 7
    کی سایت باز میشه تا ما هم ثبت نام کنیم .ما هم به سهام عدالت نیاز داریم .از قشر ضعیف و کارگر هستیم
  • GB ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    8 1
    فصل جدیدی از بازی های پوپولیستی آغاز شده - غافل از اینکه کار از کار گذشته
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    0 9
    آفرین به مجلس انقلابی وحامی مردم
  • افتاب IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    1 5
    سهام عدالت
  • مهرداد IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    0 0
    سلام اگر واقعا در حد حرف نباشد و اجرایی شود موج امید در دل مردم زنده میشود این دولت فعلی خاصیتی برای قشر کارگر نداشت و امید است زودتر دولتی انقلابی و حامی مستضعفان در سال آینده با انتخاب حداکثری مردم تشکیل شود.
  • اصغرقاسمی نیا US ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    با عرض سلام بنده با چند نفر از دوستان که درسال ۱۳۸۶ باز نشسته شدیم به دفعات خیلی زیاد به دفتر سهام عدالت برای ثبت نام مراجعه کردیم وهر بار گفتند فعلا دستوری برای ثبت نام مجدد نیامده و الان مدت ۱۳ سال است که موفق نشدیم ثبت نام کنیم خواهشمندیم در اینمورد اقداماتی بعمل آورید تا در حق ما باز نشستگان تامین اجتماعی که با حقوق ناچیزی گذران زندگی میکنیم اجحاف نشود و عدالت در این زمینه بر قرار گردد
  • واحد IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام از خانه ملت ونمایندگان هر استان تشکر میکنیم بابت جامندگان سهام عدالت که بنده در خانواده شش نفری زندگی میکنم فقط برگه سهام عدالت فقط منو همسرم داریم یعنی چهار نفر ما جا مانده اند امیدوارم این کار صورت بگیره حداقل بچه ها بدونن یه پشتیبانه ای پشتشان هست مرسی از نمایندگان و رهبر انقلاب اسلامی که برای همه ما پدری میکند انشالا صد سال دیگه دستشون بر سر ما باشه
  • علی همرنگ IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 0
    من هم ازقشرضعیف هستم ولی ثبت نام نکردن ازمن
  • وحید IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    اگه واقعا مجلس اینکارو بکنه و بتونه تورم خود ساخته دولت را کنترل کنه قدم بزرگی برای معیشت مردم بر میداره البته دولت محترم خوب بلده پول و از مردم بکنه به عبارتی مردمو لخت کنه چون شفافیت نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس