فعلاً هیچ طرحی برای تخصیص سهام عدالت جدید به جاماندگان وجود ندارد

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: در حال حاضر هیچ طرح و برنامه‌ای برای تخصیص سهام عدالت به جاماندگان وجود ندارد.

به گزارش مشرق، حسین فهیمی با بیان اینکه، در شرایط فعلی هیچ طرح و برنامه‌ای برای تخصیص سهام عدالت جدید به جاماندگان وجود ندارد تاکید کرد، هنوز هیچ طرح و برنامه‌ای برای واگذاری جدید سهام عدالت به افرادی که به هر نحو از دریافت این سهام جامانده‌اند وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات طرح ۲ فوریتی مجلس برای جاماندگان سهام عدالت

فیلم/ سهام عدالت را چگونه به پول نقد تبدیل کنیم؟

قوی ترین سهام در سبد سهام عدالت است

چند نفر برای فروش سهام عدالت اقدام کردند؟

چند توصیه مهم به سهامداران عدالت

بدون کد بورسی چگونه سهام خود را بفروشیم؟

وی افزود، آنچه که در ارکان بازار سرمایه و شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام می‌شود اجرای طرح آزادسازی سهام عدالت موجود برای مشمولان فعلی است و برای کسانی که ثبت نام نکرده‌اند هیچ واگذاری جدیدی پیش بینی نشده است.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: واگذاری سهام عدالت جدید در صلاحیت ارکان بازار سرمایه نیست و بایستی برای این موضوع در سطح دولت و مجلس تصمیم گیری شود.

فهیمی تاکید کرد، البته این موضوع منوط به وجود هر نوع دارایی برای توزیع بین افرادی است که از دریافت سهام عدالت جا مانده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    2 0
    الان خیلی از کسانی که سهام عدالت دارند وضع شان خوب است . بسیاری مثل من که وضع مالی بسیار بدی دارند و بیکار هستند سهام عدالت تعلق نگرفت. لااقل اسم عدالت را بردارید بخدا اون دنیا ازتون نمی گذرم
  • DE ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    1 0
    آره حتما نوبخت سهمای اون بندگان خدا رو بالا می کشه می فروشه می فرسته برای توله هاش تو امریکاپ
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    0 0
    آقای فهیمی،خبر خوش داری میدی،۱۴ سال سهام عدالت ۵۰ درصد مردم پیش شما نگه داشته شده،معلومه که به مردم نمیدین ،اگه بدین نمیتونی فرش به اون گران قیمتی رو پشت سرت رو دیوار آویزون کنی،مردم زیر پاشون حتی موکت هم نمیتونن پهن کنن،.......اگه خواستین سهام عدالتو به صاحبانشون بدین ،صحبت کنین ،مدیریت یعنی این ،نه اینکه نمیدیم،پس این اسمش سهام عدالت نیستش،اصلا عدالت چی هستش،آقای فهیمی میشه بگین ۱۵سال سهام عدالت۵۰درصد مردم به دستشون نرسه کجاش سهام عدالته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس