کد خبر 1079592
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
کفتار

یک لحظه غفلت مار پیتونی که در حال خوردن طعمه اش بود موجب شد تا کفتار طعمه اش را برباید.

به گزارش مشرق، دنیای حیوانات، شباهت‌های عجیبی به دنیای آدم‌ها دارد. گاهی صحنه‌هایی را در طبیعت می‌بینیم که دقیقا مشابه آن را بارها در زندگی شاهد بوده ایم. در دنیای ما آدم‌ها افراد کفتارخویی هستند که حاصل دست رنج عده‌ای مظلوم را بدون کوچکترین عذاب وجدانی بالا می‌کشند.

ببینید:

فیلم/ دو فرار زیبا از چنگال شکارچی زبل!

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است همین اتفاق را در طبیعت و در رویارویی یک مار پیتون با کفتار به تصویر می‌کشد. در حالی که مار پیتون برای بدست آوردن غذای خود تلاش کرده کفتار در موقعیتی مناسب به سمت آن یورش برده و با برداشتن طعمه اش پا به فرار می‌گذارد. در ویدئویی منتشر شده مار پیتون در حال بلعیدن یک آهو (ایمپالا) دیده می‌شود. در این لحظه کفتار در حالی که در اطراف این مار پرسه می‌زند به دنیال فرصتی مناسب برای ربودن طعمه است. لحظاتی بعد کفتار از غفلت مار پیتون استفاده کرده و با حرکتی سریع آهو را از دهان مار بیرون کشیده و فرار می‌کند. در این ویدئو کفتار در حالی که به دوربین فیلمبردار زل زده دیده می‌شود.

این اتفاق در پارم ملی «کروگِر»، یکی از بزرگترین مناطق حفاظت شده کشور آفریقای جنوبی رخ داد. یک راهنمای تور با نام «جیسون جوبِر» این ویدئو را با تلفن همراه خود تهیه کرد.

گفتنی است؛ این ویدئو در حالی تبدیل به ویدئویی پربازدید در فضای مجازی شده که چند روز پیش نیز انتشار مجدد ویدئویی در توئیتر که نبرد دو زرافه را به تصویر می‌کشید به ویدئویی داغ تبدیل شده بود.

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    10 0
    با این تفاوت که حیوانات سیری پذیر هستن واما انسانها حریص سیری ناپذیر
    • DE ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
      1 0
      انسانها هم قبل از اختراع یخچال فریزر یگم قانع تر بودند. الان میتونی 4 تا فریزر بخری هی بکُشی بگذاری فریز بشن حالا تازه فریزه اگه فیدُرُشت بود دیگه چی میشد.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    3 0
    عجیبه که مار هیج عکس العملی نشون نداد
    • سید IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
      1 1
      به یاد ماسک دزدی های آمریکایی ها از آلمانی ها افتادم!!!!!!
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    1 2
    دوستان عزیز مشرق، لطفأ توجه بفرمایید که تلفظ صحیح اسم این مار (Python) به انگلیسی: پایتِن و به آمریکایی :پایتان هست (حالا از تلفظ th میگذریم). در فارسی اقلا بگین "پایتون" که نزدیک باشه، اسم این مار بدبخت "پِیتون" نیست که به غلط مصطلح شده. ممنون از توجه شما.
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
      5 1
      پیتون تلفظ فرانسوی اش است! حتماً نباید براساس لهجه انگلوساکسون ها باشد!!!!
  • مهماندار هواپیما IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    2 1
    مثل رفتار اصلاح طلبان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس