سخنرانی رهبر انقلاب به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) آغاز شد

خبرگزاری فرانسه با اشاره به سخنرانی آیت‌الله‌ خامنه‌ای در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نوشت رهبر ایران قتل جورج فلوید را نشان‌دهنده چهره واقعی آمریکا و سرکوب مردم جهان دانست.

به گزارش مشرق، امروز (چهارشنبه) در گزارشی به سخنرانی امروز آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و نوشت، رهبر ایران قتل «جورج فلوید»، سیاهپوست آفریقایی-آمریکایی غیرمسلح به دست پلیس شهر «مینیاپولیس» را نشان‌دهنده چهره واقعی آمریکا و سرکوب مردم جهان از جمله مردم خود این کشور بود.   

بیشتر بخوانید:

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی در رسانه روسی

آسوشیتدپرس: رهبر ایران حقوق بشری آمریکا را زیر سوال برد

خبرگزاری فرانسه درباره اعتراضات آمریکا نوشت، معترضانی که بعد از قتل جورج فلوید به دست یک مأمور پلیس سفید پوست در مینیاپولیس به مدت یک هفته به تظاهرات پرداخته‌اند در سراسر آمریکا شدت گرفته‌اند و دونالد ترامپ نیز دستور داده نیروهای نظامی وارد کار شوند و در این امر دخالت کنند.  

بر اساس این گزارش، آیت‌الله خامنه‌ای گفت: «این چهره واقعی آمریکا است. این چیزی است که همیشه این کشور در سراسر جهان انجام داده است، در افغانستان، عراق، سوریه و دیگر کشورها و قبل از آن نیز در ویتنام. این کارهای عادی آمریکا و چهره واقعی رژیم آنهاست.»   

خبرگزاری فرانسه همچنین نوشت، ناآرامی‌هایی که در هر نسل‌ از مردم آمریکا یکبار اتفاق می‌افتاد، با شیوع مرگبارترین بیماری همه‌گیر (کرونا) در این کشور، همزمان شده است. 

متخصصان تشخیص بیماری‌های واگیر درباره هزاران نفری که در مکان‌های سربسته به اعتراض پرداخته‌اند ابراز نگرانی کرده‌اند. گفته می‌شود این افراد زمانی که در معرض گازهای اشک‌آور پلیس قرار می‌گیرند به شدت سرفه می‌کنند که این مسئله به موج جدیدی از آلودگی‌ها منجر خواهد شد. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صادقپور از تبریز IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    30 3
    جانم فدای رهبر رهبری که علی ع گونه است
  • فاطمه IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    19 3
    خدایا این رهبر عزیزمان رو برامون نگه دار.الهی آمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس