کد خبر 1079460
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
فرهاد مجیدی

سعادتمند چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود از مجیدی خواسته لیست خود را برای فصل جدید به او ارائه دهد، اما فعلاً سرمربی تیم لیستی به وی نداده است.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد در هر دو مورد حق با کادر فنی تیم استقلال به خصوص فرهاد مجیدی است. در شرایطی که ۹ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است هیچ مربی‌ای لیست فروش خود را اعلام نمی‌کند چرا که در صورت انجام این کار تیمش دچار حاشیه می‌شود و در هفته‌های باقی مانده بازیکنانی که در لیست فروش قرار می‌گیرند را از دست می‌دهد؛ به خصوص که در فوتبال ایران مشکلات فرهنگی وجود دارد و تصور می‌شود بازیکنی که با عدم تمایل یک باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه می‌شود، بازیکن بی‌کیفیتی است. از سویی تنظیم لیست خرید در این برهه از زمان هم کار درستی نیست. شاید در ۹ هفته باقی مانده کادر فنی بازیکن جدیدی را در ترکیب تیم‌های دیگر پیدا کند. از سویی ممکن است نظرات کادر فنی در مورد برخی از بازیکنان فعلی تیم تغییر کند. در چنین شرایطی بهترین زمان برای تنظیم لیست خرید و فروش باشگاه در فاصله یکی، دو هفته مانده به پایان بازی‌هاست تا بلافاصله با پایان بازی‌ها باشگاه اقدامات خود را برای جذب بازیکن جدید آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

کنایه مجیدی به سازمان لیگ در روز تولدش و مصدومیت مدافع استقلال +عکس

پرداختن به این موضوع در این برهه از زمان موجب می‌شود که تیم و کادر فنی ۹ هفته پایانی را غافل شود و این به ضرر تیم خواهد بود. در صورت برگزاری لیگ که محتمل است استقلال بخت کسب عنوان دومی و صعود مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا را دارد و طبیعی است در این برهه از زمان رسیدن به این مهم، مهمتر از تنظیم لیست خرید و فروش تیم باشد. استقلال اگر بهترین لیست خرید را برای فصل آینده تنظیم کند و لیست فروش این تیم هم بدون نقص باشد، اما در لیگ برتر دوم نشود و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا نکند، بدون فایده خواهد بود. فرهاد مجیدی سیاست درستی را در پیش گرفته و به هر موضوعی باید به وقتش رسیدگی شود. الان زمان اندیشه و آماده‌سازی برای ۹ بازی باقی مانده لیگ برتر است نه تنظیم لیست فروش و خرید.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس