کد خبر 1079349
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
مکتب امام، مکتب حاج قاسم

حاج قاسم که رهبر انقلاب اسلامی او را پرورش یافته مکتب امام نامید نماد هویت ایرانی و اسلامی بود، هویتی که کشور های همسایه را دوست خود می‌داند و برای تعامل با دنیا دست دراز می‌کند ولی ذره‌ای از استقلال و آرمان خود کوتاه نمی‌آید.

به گزارش مشرق، همه ما مدیون امام هستیم، اگر امام نبود یکی مانند پهلوی کثیف بر ما حکومت می کرد.احیاءهویت دینی وملی در قرنی که گرایش به مادیات وذوب در لیبرالیسم جهان را فرا گرفته بود معجزه امام بود .

اگر رهبری امام را خدا به ما عنایت نمی کرد، هرگز انقلاب پیروز نمی شد .به آمریکا بنگرید، بی عدالتی ونژاد پرستی بیداد می کند و ظلم ساختارمند، مردم را به خیابانها کشانده ولی این اعتراض به ثمر نمی رسدویامنحرف می شود، چون رهبر ندارند و اگر رهبر پیدا کنند یا وابسته است ویا مشکل دارد ویا توان ندارد این انقلاب را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید

۱۱ شاخص مکتب امام خمینی(ره) از نگاه رهبر انقلاب

قدر نعمت امام داشتن را نسل ماکمتر درک می کند، چون غرق در نعمت رهبری امامین انقلاب زیست کرده.

تمام آزادیخواهان و عدالتخواهان عصر ما مدیون رهبری امامین انقلاب هستند ،چرا که اگر امام دیکتاتوری ملعون مثل پهلوی که سگ هار نظام سلطه بود را شکست نمی داد هیچ امیدی به پیروزی های دیگر نبود .

یکی از انقلابیون تعریف می کرد چند روز بعد از انقلاب برای تحویل ستاد ارتش، وارد آنجا شدیم ،روی همه میز ها دو عکس ودو پرچم به چشم می خورد، عکس رئیس جمهور وقت آمریکا و شاه ملعون و پرچم آمریکا و ایران .

۵۰ هزار مستشار آمریکایی برمستعمره ای به نام ایران حکومت می کردند ومترسک فاسدومسلوب اختیاری به نام پهلوی را بر سر مردم گمارده بودند.

فلاکت مردم ایران در همه جا عیان بود، دکتر های خارجی در ایران طبابت می کردند وبرای عمل های کوچک باید بیماران را به خارج می بردند .عمده ثروت کشور در دست هزار فامیل فاسد پهلوی و وابستگان آنها بود و ملت ایران برده و نوکر این خاندان ملعون بود .ثروت های ملی کشور را به یغما می بردند و مجددا پول نفت رابا جنس های خود به قیمت گزاف از ما می گرفتند.

دانشگاه ها مرکز تدریس متون ترجمه ای بود که از دانشجوی ایرانی یک مقهور نظام لیبرالیستی تولید می کرد که تمام آمال وآرزو های او شبیه غربی ها شدن بود .

شاه ملعون هویت ملی و دینی ما را نابود کرده بود و انسانهایی را پرورش می داد که غرق در هویت غرب بودند هرکس غربی تر بود القاء می شد که پیشرفته تر است .

امامین انقلاب احیاگران هویت ملی و دینی ایران هستند والا چیزی از ایران به غیر از پوسته ای از باستان گرایی و جشن هنر شیراز باقی نمی ماند ،

بهترین شاهد مثال آن همین کشور های حاشیه خلیج فارس هستند که نه از اسلام در آنها خبری است ونه از عرب بودن ، فقط ظاهری از دین وقومیت را یدک می کشند و هویت آنها آمیخته شده با مکاتب غربی .

احیاءهویت ایرانی اسلامی یکی از هدیه های امامین انقلاب به ما بود، هویتی که در نماد های شجاعت ،مقاومت،همدلی ، ایثار ،وحدت ،استقلال ، عزت و ایمان تجلی پیدا کرد. ملتی که می رفت از هم بپاشد، به هم پیوست و۸ سال مقابل نه فقط رژیم بعث و صدام که در مقابل تمام ابرقدرت های جهان قد علم کرد . امامین انقلاب میلیون ها شاگرد در مکتب خود پرورش دادند که یکی از برجستگان آن شهید سعیدحاج قاسم سلیمانی است.

حاج قاسم که رهبر انقلاب اسلامی او را پرورش یافته مکتب امام نامید نماد هویت ایرانی و اسلامی بود، هویتی که کشور های همسایه را دوست خود می داند وبرای تعامل با دنیا دست دراز می کند ولی ذره ای از استقلال وآرمان خود کوتاه نمی‌آید.

امام به ما آموخت گره از کار این دنیا فقط با آزادی قدس باز خواهد شد وامنیت جهانی با نابودی اسرائیل فراهم خواهد شد.آرمان قدس یک آرمان الهی است برای بهم رسیدن ابناء بشر با همه تفاوت ها.

قهرمان مبارزه با تروریسم و حافظ امنیت منطقه شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی درک کرده بود که فقط با اخراج آمریکا از منطقه است که مردم این منطقه می توانند با امنیت وصلح زندگی کنند .مکتب سلیمانی یکی از فصل های مکتب امامین انقلاب است که خود به تنهایی پاسخ گوی بسیاری از مشکلات امروز ما است وآموختنی های فراوان دارد.

در مکتب شهید سلیمانی آموختیم که برای صلح و امنیت در جهانی که وحشی ها اداره اش می کنند تنها راه، جهاد و مقاومت و قوی شدن است.

در مکتب حاج قاسم آموختیم وحشی ها اگر حس کردند کشوری توان دفاع و مقاومت ندارد، تکه تکه اش می کنند و اصولا آمریکا به کشوری حمله می کند که سلاحش را زمین بگذارد.

در مکتب حاج قاسم آموختیم وحدت میان مسلمین جهنم نظام سلطه و استکبار است.

در مکتب حاج قاسم آموختیم اگر ایران قوی شود ،جبهه مقاومت قوی شود، سحر نزدیک خواهد بود .

در مکتب حاج قاسم آموختیم اگر پیرو امام خویش باشیم و عزم واراده جدی داشته باشیم، کار های دشوار سهل خواهد شد.

در مکتب حاج قاسم آموختیم ایرانی ،عراقی،سوری،لبنانی،یمنی،بحرینی،عربستانی،افغانی،پاکستانی و...همه اهل یک دیار هستند، مرزهای غیر واقعی را او برایمان برداشت تا بهتر برادر هایمان را بشناسیم.

در مکتب حاج قاسم آموختیم مسلمان،مسیحی،یهودی... همه مقصدشان خدا است با راهبران متفاوت ولی با دشمنان واحدشیطانی

در مکتب حاج قاسم آموختیم شیعه ،سنی، و... همه اهالی یک قبله اند که سعادتشان در گرو آزادی قبله اول است.

در مکتب حاج قاسم آموختیم اصولگرا ،اصلاح طلب و... اگر برای خدا کار کنند بال های رهایی نظام اسلامی از غرب گرایی خواهند بود والا نام های دیگر قدرت طلبی و دنیا خواهی هستند .

و هزاران آموختنی دیگر ...

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حیدر صالح IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام الله بر روح الله و شهدا فرزندان روح الله به خصوص حاج قاسم و مهندس و یاران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس