کد خبر 1079136
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
امام خمینی نمایه

همزمان با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی، ویدیوکلیپ «تکیه گاه ملت» به سه زبان توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی ـ هنری منطقه دو، همزمان با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، ویدیوکلیپ برگزیده فرمایشات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با عنوان «تکیه‌گاه ملت‌»، به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد.

در این ویدیو، بخش‌هایی از بیانات رهبر حکیم انقلاب با محوریت شناخت ابعاد شخصیت سیاسی حضرت امام امت به عنوان الگوی یک رهبر مقتدر بازخوانی شده است. برخورد شجاعانه و عاقلانه در مقابل دشمنان، توجه و رعایت اولویت‌های انقلاب، اعتماد به توانایی‌های ملت، بی‌اعتمادی به دشمن، اهتمام به همبستگی و اتحاد ملت و دوری از هر آنچه بین آحاد مردم دوقطبی ایجاد کند و ایمان راسخ به وعده الهی نکاتی از شخصیت سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب است که از نگاه رهبر بزرگوار انقلاب بیان می‌شود.

تکیه‌گاه ملت، ششمین ویدئوکلیپ از مجموعه تولیدات ویدئویی «نشان» است که به طرح بیانات مقام معظم رهبری در برهه‌های مهم ملی و مذهبی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید می‌شود.

علاقمه‌ندان می‌توانند این ویدیو را از طریق آپارات فرهنگسرای ابن‌سینا به نشانی  https://www.aparat.com/v/NmBQO دریافت کنند و برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس