کد خبر 1079049
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    4 0
    فکر کنم باید به جای روزنامه بازندگی(سازندگی) الان تیتر بزنیم یک دولت- دو ملت روزنامه بازندگی و اعتیاد و احتکار این روزها طوری فتار میکنند که اصلا انگار آمریکا رو نمیشناسن. در حالی که در خود سردبیری به شدت به دنبال اخبار آمریکا هستند و دلهره دارند که مبادا آنجا خیلی شیر تو شیر شود و منافعشان در ایران به خطر بیفتند. معمولا در اینگونه مواقع که اربابها مشغول مشکلاتشان هستند به مشکلات نوکرها رسیدگی نمیکنند و آنها را با لگد دور میکنند.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    7 0
    ایرانی ها رو به جان هم انداختند و از کشتنشون کیف می کردن حالا خدا خودشونو به چه روزی انداخته تمام جوان ها سوریه و عراق و مسلمان رو سر بریدن خون خاشقچی بدبخت و سلیمانی و هزارتا جنایت دیگه شب روز که دروغ نیست دنیا دار مکافاته مردم ایرانم به درد گرفته و به مرگ راضی کرده نتیجه ظلم همینه!
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    4 0
    یک لحظه فکر کردم ارتش سومالی هستش
  • Majid US ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    0 1
    از انجاييكه من بهترين سالهاي جوانى وعمرم در اين كشور بهناور با عقايد و فرهنك هاى مختلف در كنار هم كذشت بديهى است براى هر ادم عاقلي كه اين شلوغي ها فقط وفقط به دليل كشتن يك بي كناه سياه بوست در امريكا نيست بلكه قسمت عمده اي مربوط به ان است ولى اين مخزن باروتى بود كه از فشار و ارعاب ٤٧ ميليون امريكاي كه در عرض يك روز بي كار وبه خانه هايشان فرستاده شدند نيز هست مردم جان اشان به لب اشان رسيده انقدر كه شما از اين ملت كار كشيديد و ماليات كرفتيد والان موقع بيكاري هيج كدامتان به داد اين مردم بي بول ومنتظر الا حوال كه منتظر جند دلار جك بيكارى هست همكى اتان غيب اتان زده ننك بر شما باد كه با ملت زحمت كش امريكا اينطور برخورد كرديد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس