طرح جمع آوری معتادان متجاهر

استاندار تهران گفت: از نهم اردیبهشت ماه ۹۹ تا کنون ۳۴ نفر از ۴ هزار و ۸۵۶ معتاد متجاهر جمع آوری شده در تهران کرونا مثبت بودند.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بند پی عصر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار داشت: از نهم اردیبهشت ماه سال جاری که بحث جمع‌آوری معتادین متجاهر مطرح شد تاکنون۴ هزار و ۸۵۶ نفر جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید:

مهمترین دلایل گرایش نوجوانان به مواد مخدر

محسنی بندپی افزود: از میان تعداد معتادین جمع آوری شده تعداد ۳ هزار و ۶۲۷ نفر پذیرش شدند و ۱۲۰۰ نفر نیز کسانی بودند که یا معتاد نبودند و یا معتاد متجاهر نبودند که رسیدگی به این افراد بر اساس پروتکل‌های مشخص انجام می‌شود اما ابهاماتی هم در این مسیر وجود دارد.

استاندار تهران گفت: از ۴ هزار و ۸۵۶ نفری که در این طرح جمع‌آوری شده‌اند ۳۴ نفر یعنی معادل ۱.۱ درصد تست کرونای آنها مثبت بود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افرادی که نیازمند بستری بودند بستری شدند و سایرین اقدامات ایزوله برای آنها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷ هزار و ۶۳۹ نفر ظرفیت خالی در مراکز وجود دارد افزود: هنوز پذیرش ما به اتمام نرسیده و نسبت به ادامه پذیرش این افراد اقدامات لازم انجام خواهد شد و شهرداری بر اساس قولی که داده بود باید ظرفیت برای ۲۰۰۰ نفر را فراهم می‌کرد که درخواست می‌کنیم هر تصمیمی غیر از این تصمیم را در نظر دارند حداکثر ظرف مدت یک هفته به استانداری تهران اعلام کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    3 0
    پس بيخودى نبود ميگفتند معتادها ضد ضربه اند !
  • احمد RO ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    قدیمی ها می گفتند مار به ادم معتاد بزند خودش می میرد .این موادی که می کشند ،کورنا وپدر ویروس کرونا را هم می سوزاند ،ویروس در بدنشان معدوم ونابود میشود .با این همه. رعایت نکردن امارشان بسیار ناچیز بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس