حسین ترابپور

مربی تیم گل گهر سیرجان گفت: تیم‌هایی که دنبال کناره گیری از لیگ برتر هستند چرا تمرینات شان را لغو نمی‌کنند و دست از این نمایش برنمی دارند؟

به گزارش مشرق، در روزهایی که بحث درباره ادامه مسابقات لیگ برتر به شدت بالا گرفته و شاهد زیاد شدن آمار مبتلایان به بیماری کرونا هستیم برخی تیم ها با مثبت شدن تست کرونای تعدادی از اعضای شان به دردسر افتاده و برخی دیگر نگران بیمار شدن هستند.


حسین ترابپور، مربی دروازه بانان تیم گل گهر سیرجان درباره شرایط مسابقات لیگ برتر و شکل اجرایی پروتکل های وزارت بهداشت برای ورود دوباره به مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.
در ادامه متن صحبتهای وی می آید:

* آقای ترابپور! نظر شما درباره شروع دوباره مسابقات لیگ برتر چیست؟
- به اعتقاد من شرایط برای اجرای پروتکل های وزارت بهداشت به هیچ وجه مهیا نیست.

* چطور؟
- آیا تیم‌های لیگ برتری در ایران هر کدام دو اتوبوس اختصاصی دارند؟ آیا هتل اختصاصی برای آنها در نظر گرفته شده که بازیکنان هر یک در اتاق مجزا مستقر شوند؟ آیا می توان برای هر پرواز به شهرستان‌های مختلف یک پرواز چارتر کرد؟ شرایط مالی باشگاه های ایرانی در این حد و حدود نیست که بتوانند چنین امکاناتی را در اختیار نفرات شان قرار بدهند.

* اما سازمان لیگ می خواهد مسابقات برگزار شود؟
- همه دوست دارند مسابقات برگزار شود. این شغل ماست، اما آیا می دانید که شاید فوتبال پرخطرترین شغل امروز در دوران کرونا باشد. البته بعد از پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان ها که باید واقعا بابت جان فشانی آنها تحسین شان کرد.

بیشتر بخوانید:

علی‌نژاد: در مورد لیگ دخالت نمی‌کنیم



* اوضاع در تیم گل گهر چطور است؟
- همان طور که می دانید تعدادی از بازیکنان و اعضای تیم ما تست مثبت داشتند. البته ما قبل از شروع تست ها در تاریخ ۱۵ اردیبهشت به دستور مدیرعامل باشگاه تست دادیم که بعد از آن مشخص شد که هیچ کدام از بچه ها مبتلا نیستند. اما وقتی خواستیم تمرینات را شروع کنیم متوجه شدیم که تعدادی از اعضای تیم تستشان مثبت است. به همین خاطر مثبت و منفی ها را از هم جدا کردیم و حتی هر کدام را در مکان های جداگانه اسکان دادیم. از آن روز به بعد هم تقریباً یک روز درمیان در حال تست دادن هستیم.

* با این اوصاف فکر می کنید شرایط به چه ترتیب پیش برود؟
- خب ما الان تمرینات مان به صورت کامل و با همه نفرات برگزار نمی شود. شرایط عادی نیست. وضعیت غیر معمولی در تمرینات ما حاکم است.

* خبر دارید برخی باشگاه ها می‌خواهند از لیگ برتر کناره گیری کنند؟
- سوال من همینجاست! اگر شما می خواهید از مسابقات کناره‌گیری کنید پس چرا در حال تمرین کردن هستید؟ بهتر است با مردم رو راست باشیم. با اینکه نمایش بدهیم کاری از پیش نمی رود.

* اما قبول دارید اگر هر دو تیم کاملاً پاکیزه و بدون هرگونه ویروس روبروی هم قرار بگیرند مشکلی پیش نمی آید؟
- بله! اگر همه اعضای تیم همه داوران و پرسنل برگزاری پاک باشند هیچ مشکلی نیست اما چه کسی می تواند چنین شرایطی را ایجاد کند؟ ما خانواده داریم و دوست داریم سلامتی مان دچار مشکل نشود.

* یعنی معتقدید ادامه لیگ صحیح نیست؟
- فکر کرده اید که اگر مسابقات برگزار شود و چند روز بعد دوباره به خاطر کرونا تعطیلش کنند چه لطمه‌ای به این بچه های فوتبالیست و باشگاه‌ها خورده می‌شود؟

* منظورتان چیست؟
- می‌گویم اگر قرار است سه هفته بعد از شروع مسابقات وسط تیر دوباره به خاطر شیوع کرونا یا انتشار بیش از اندازه آن، مسابقات را تعطیل کنند چرا از الان این کار را انجام نمی دهند تا جلوی ضرر و زیان خیلی‌ها گرفته شود!

- فکر می کنید گل گهر در لیگ برتر می‌ماند؟
- قطعا این اتفاق می افتد و بچه‌های تیم همگی در این باره مصمم هستند. از طرفی با انتهای جدول هم ۴ امتیاز فاصله داریم. گرچه بازی های پیش روی ما چندان آسان نیست اما با این حال با برد آخری که مقابل استقلال به دست آوردیم بچه های تیم روحیه بالایی به دست آورده اند. شک نکنید اگر لیگ تعطیل نمی شد الان شما این سئوال را از ما نمی پرسیدید. انشالله در ادامه مسابقات جایگاه‎مان را باز هم ارتقا می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    شما امر فرمودید چشم
  • لنگی کیسه کشم IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    9 2
    حتی اگ کل تیمای لیگ از ادامه لیگ انصراف بدن این تیم پیروزی با بابا مسعودش لیگو برگزار میکنه و جامو با اسبپ براش سفارش میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس