کد خبر 1078243
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
استوکس

تمرینات پرسپولیس درحالی شروع شده که خبری از خارجی‌های تیم نیست و غیر از رادو که اخیرا به تهران بازگشته، سایر خارجی‌ها همچنان دور از تمرینات هستند.

به گزارش مشرق، پرسپولیسی‌ها این روزها به‌دور از هیاهوی تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را پشت درهای بسته پشت‌سر می‌گذارند و این امید را دارند که بار دیگر لیگ نوزدهم ازسر گرفته شود تا آنها با اتکا به اختلاف 10 امتیازی‌شان با نزدیک‌ترین تیم تعقیب‌کننده، بتوانند برای چهارمین سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرند. با این حال اتفاقاتی درحال رخ دادن است که باعث‌شده کسی از برگزاری لیگ اطمینان نداشته باشد و هرآن ممکن است خبر لغو لیگ منتشر شود. تمرینات درحالی شروع شده که خبری از خارجی‌های تیم نیست و غیر از رادو که اخیرا به تهران بازگشته، سایر خارجی‌ها همچنان دور از تمرینات هستند.

 بازهم پول رسن پرداخت نشد

با اینکه باشگاه به مدیران‌برنامه بازیکنان خارجی اعلام کرده بود تا هفتم خردادماه بدهی‌های باشگاه به بازیکنانش را پرداخت می‌کند، اما بازهم در این راه بدقولی صورت گرفت و به نمایندگان بازیکنان خارجی اعلام شد تا شنبه این پول به آنها پرداخت شود. اما دیروز هم هیچ اتفاقی درجهت پرداخت مبالغ بازیکنان خارجی رخ نداد تا خطر عدم بازگشت بشار رسن به تهران بیشتر از قبل شود. البته دیروز اعضای هیات‌مدیره به این بهانه که در جلسه هستند، پاسخ دقیقی به اینکه چه زمانی قرار است بدهی خود به بشار رسن را بپردازند، ندادند و این نگرانی همچنان برای هواداران سرخ باقی‌مانده که آیا این عراقی باکیفیت بالاخره به ایران برمی‌گردد و اصلا وضعیت او برای فصل آینده چگونه خواهد بود. آخرین خبر هم این بود که بحث مشکلات پروازی مطرح و اعلام شد اگر این مشکل برطرف نشود رسن به‌طور زمینی به ایران خواهد آمد، با این حال به‌نظر می‌رسد کماکان مباحث مالی، اصلی‌ترین دلیل تاخیر ستاره عراقی در بازگشت به ایران است.

بیشتر بخوانید:

ابهام در چگونگی فسخ قرارداد پرسپولیس با استوکس

 پیروانی: قرار نیست بلیت اوساگونا را تهیه کنم

با اینکه تمرینات سرخ‌ها بیش از یک‌هفته است که آغاز شده اما هنوز خبری از بازیکنان خارجی سرخ نشده و تنها رادوشوویچ موفق شده خودش را به تهران رسانده و بعد از پشت‌سر گذاشتن تست کرونا در تمرینات پرسپولیسی‌ها حاضر شده است. در بین دیگر بازیکنان هم مشکل بشار رسن مالی است و تا زمانی که این مشکل برطرف نشود حاضر نیست در تمرینات پرسپولیس شرکت کند اما شرایط اوساگونا با بقیه فرق می‌کند و این بازیکن نیجریه‌ای به‌دلیل مشکلاتی که در پروازهای کشورش وجود دارد موفق نشده خودش را به تهران برساند. دیروز حمید مطهری اعلام کرد افشین پیروانی در تلاش است این مشکل را برطرف کرده و شرایط حضور اوساگونا را در تمرینات پرسپولیس مهیا کند. در این خصوص تماس کوتاهی با سرپرست پرسپولیس گرفتیم تا از نتیجه تلاش‌هایش برای حضور اوساگونا در تهران سوال کنیم.
او در گفت‌وگویی کوتاه گفت: «از اول هم قرار بر این نبود که من برای این بازیکن بلیت هواپیما تهیه کنم و باشگاه پیگیر این موضوع است. اینکه او چه زمانی می‌تواند به تمرینات برگردد به شرایط پروازی این کشور بستگی دارد و ما نمی‌توانیم تاریخ دقیقی در این خصوص اعلام کنیم.»

 فسخ قرارداد استوکس بهانه دستش می‌دهد؟

دیروز بالاخره قرارداد استوکس با پرسپولیس از طرف باشگاه به‌صورت یک‌طرفه فسخ و دلیلش هم غیبت غیرموجه در 10 جلسه تمرینی عنوان شد. ظاهرا به غیر از کشورهای آفریقایی که پروازهایشان تقریبا معلق است، این شرایط در اروپا، آسیا و آمریکا وجود دارد که با پروازهای مختلف به کشور موردنظر برسند و این ادعا که به‌دلیل اختلالات پروازی، استوکس نتوانسته به ایران سفر کند بعید است چندان موردقبول واقع شود. البته استوکس قطعا به این موضوع تکیه می‌کند که به‌دلیل مشکلات کرونایی شرایط بازگشت به ایران را نداشته و گفته می‌شود از مدت‌ها قبل نیز شروع به جمع‌آوری مدارک کرده است. باید دید آیا سرخ‌ها می‌توانند خلاف این ادعا را ثابت کنند و علاوه‌بر محکوم کرده استوکس، از او غرامت بگیرند یا آنها هم مثل تراکتور در فیفا محکوم می‌شوند و علاوه‌بر پولی که همان ابتدا به او دادند، مبلغ دیگری هم به حسابش واریز می‌کنند!

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    اصلاً مهم نیست، وزیر نازنین ورزش آنقدر از جیب ملت به صندوق سرخابی ها خواهد ریخت تا بارها و بارها بازیکنان و مربیان درپیت و دست چندم اروپایی به تیمهای سرخابی تزریق و تنها پس از اندکی با کوله سنگینی از پول ملت ثروتمند ایران!!! به کشورشان برگردند و برای بقیه بازیکنان دست چندم سرگذشت زرینشان را تعریف کنند!!!
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 0
    این تیم به چاه ویل بابا مسعود وصله مشکلی نیست بیت المال است وارث پدری نیست بدین ببرند وضع مردم که گل وبلبله پس بیخیال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس