اعتراضات امریکا

در تداوم ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف آمریکا، پلیس بزرگترین شهر ایالت «اوهایو» وضعیت اضطراری اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه ناآرامی‌ها در آمریکا پس از مرگ «جورج فلوید» سیاه پوست این کشور به دست یکی از ماموران پلیس آمریکا، مقامات امنیتی شهر«کلمبوس» در ایالت «اوهایو» شبانگاه شنبه به وقت تهران وضعیت اضطراری اعلام کردند.

به گزارش شبکه خبری «فاکس ۲۸» به دنبال تداوم اعتراض‌ها در این شهر پلیس در مرکز و برخی نقاط این شهر اعلام وضعیت اضطراری کرده است. به گزارش این شبکه، برخی  تظاهر کنندگان شعار «نه عدالت نه صلح» سر دادند. کلمبوس مرکز ایالت اوهایو، بزرگ‌ترین شهر این ایالت و چهاردهمین شهر پرجمعیت در ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: ۸۰ درصد اغتشاشگران مینیاپولیس از خارج از این ایالت آمده بودند

پلیس آمریکا با شهروندانش همانند دشمنان در مناطق جنگی رفتار می‌کند

این در حالی است که شهرها و ایالتهای مختلف آمریکا کماکان در اعتراض به قتل جورج فلوید صحنه درگیری مردم با نیروهای امنیتی است و در برخی شهرها وضعیت اضطراری اعلام شده است. در همین زمینه فرماندار «مینه سوتا» از کمک‌های اطلاعاتی ارتش آمریکا و رصد مکالمات تلفنی شهروندان برای کنترل اوضاع به هم ریخته در این شهر خبر داد. 

دادستان کل آمریکا  نیز شبانگاه شنبه به وقت تهران اعلام کرد که عبور از مرزهای ایالتی برای شرکت در اعتراضات «جرم» محسوب می‌شود.به گزارش شبکه خبری «ای بی سی نیوز» «ویلیام بار» دادستان کل آمریکا با اعلام این موضع از مجازات مجرمان توسط  پلیس و دادگستری آمریکا خبر داد.

وی تظاهرات شب‌های اخیر در شهرهای مختلف ایالات متحده را «آشوبهای خشونت آمیز» خواند و آنها را به «گروه های تندرو» نسبت داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    ارتش آمریکا داره برای کشتار مردم آماده میشه
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    الآن باید شعار بدن : ارتش تو یار ما باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس