کد خبر 1078108
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
علی نیکزاد  نمایه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اصلی و اول مجلس یازدهم تولید ثروت برای بهبود وضعیت معیشت مردم در کشور خواهد بود.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد اظهار کرد: اولویت اصلی و اول مجلس یازدهم تولید ثروت برای بهبود وضعیت معیشت مردم در کشور خواهد بود و مجلس یازدهم با قوت این مهم را پیگیری خواهد نمود.

وی افزود: امروز دغدغه مجلس باید همگام با دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب باشد و عزم مجلس فعلی با تمام توان بر روی تقویت محور اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود، البته باید مراقب باشیم تا در گذر زمان مسائل غیراولویت‌دار جایگزین نگردد.

بیشتر بخوانید:

منتخبان استان تهران هدایای یکی از دستگاه‌های اجرایی را بازگرداندند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر در اولویت بودن خدمت به صاحبان اصلی انقلاب، بیان داشت: باید کاری کنیم که معیشت طبقه ضعیف بدون منت ارتقا یابد؛ انقلاب ما، انقلاب مستضعفین و زاغه‌نشینان بود؛ بنابراین تکلیف مجلس امروز این است که با خدمت صادقانه و کار کارشناسانه بهبود فوری معیشت صاحبان اصلی انقلاب را در دستور کار داشته باشد.

محور اصلی بهبود وضعیت معیشت مردم، توجه به جهش تولید

نیکزاد با اشاره به اینکه محور اصلی بهبود وضعیت معیشت مردم، توجه به جهش تولید است، تصریح کرد: اضلاع به هم‌پیوسته در رشد اقتصادی و تولید ثروت برای کشور، اشتغال و تولید هستند؛ پس باید این مولفه‌ها در راستای هم و درکنار یکدیگر حرکت کنند چرا که نقص و ضعف هرکدام می‌تواند در کارایی دیگری اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائل تکیه بر توان تولید داخلی است که در حوزه بین‌المللی و صادرات باید به سمت استفاده از ظرفیت‌های بسیار کشورهای دوست و همسایه معطوف شود؛ امروز همگان واقف به این مسئله هستند که امید به کشورهایی که نگاه خصمانه به سوی ایران دارند، چاره‌ی کار نیست و این مسئله بارها برای همه ثابت شده است.

وجود افراد شاخص و اولویت‌شناس نقطه امید مجلس یازدهم

علی نیکزاد، نظام کارشناسی مجلس را برای کمک به حل دغدغه مردم، نیازمند تقویت دانست و گفت: باید هم برنامه‌های دولت برای حل مشکلات معیشتی و رونق اقتصادی کارشناسانه بررسی شود و هم طرح‌های مناسب و کارشناسی شده در مجلس ذیل سیاست‌های کلی نظام که توسط رهبری تبیین گردیده است در موضوعات مختلف آماده گردد تا شاهد بهبود روند اقتصادی کشور باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی وجود افراد شاخص و اولویت‌شناس را نقطه امید دانست و افزود: ضمن تقدیر از حسن اعتماد همکاران عزیز، امیدواریم بتوانیم با برادری بر سر موضوعات اصلی مردم پافشاری کرده و بدون مصلحت اندیشی، با هم‌اندیشی همه سلیقه‌ها، مجلسی در تراز انقلاب اراده و اداره نموده و عقب ماندگی‌های کشور را جبران نمائیم تا لبخند رضایت بر گوشه لبان رهبری معظم انقلاب و مردم عزیز ایران بنشانیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس