کد خبر 1077948
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
میل آبپاش آمد؛ سپاه زودتر از همه به داد خاییز رسید

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد میل آبپاش سپاه به منطقه خاییز رسید.

به گزارش مشرق، سید اسدالله هاشمی گفت: بالاخره میل آبپاش به منطقه خاییز رسید و اکنون این بالگرد آبپاش متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اطفای حریق منطقه خائیز وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه گستره آتش‌سوزی بسیار زیاد است افزود: انتظار داریم سایر دستگاه‌ها نیز هر چه زودتر آبپاش‌های دیگری را به منطقه اعزام کنند.

بیشتر بخوانید:

جنگل‌های زاگرس این روزها مورد هجوم بی‌رحمانه‌ای است که آتش سرخ در دامان درختان انداخته است و حالا 26 ساعتی می‌شود شاهد مرگ دردناک درختان و مرتع کوه خائیز هستیم.

منطقه‌ای که علاوه بر پوشش گیاهی و تنوع جنگلی زیستگاه حیات وحش از قبیل کل، بز و گونه‌های مختلف پرندگان است به سرعت خاکستر می‌شود و رنگ کوه را سیاه می‌کند.

زبانه آتش بر فراز خائیز از کیلومترها دورتر قابل مشاهده است این آتش‌سوزی با وزش باد شدت گرفته و صحنه‌های نگران کننده‌ای از نابودی جنگل‌های بی‌زبان را ترسیم کرده است.

در این بین زنده زنده سوختن حیوانات و گونه های نادر جانوری در خائیز دل هر بیینده و شنونده ای را به درد می‌آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    4 2
    یا سلیمانی
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    3 3
    تشکر از سپاه که هم مشغله سنگین خودش در عرصه نظامی دفاعی کشورو انجام میده و هم در قضیه حریق جنگلها هم زود وارد عمل شد و به فریاد جنگل رسید... ممنونیم از سپاه بزرگوار...
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 2
    این جمله امام خمینی رحمته الله علیه که فرمود اگر سپاه نبود این مملکت یا این انقلاب نبود رو با پوست و گوشت و استخوان حس کردیم هم قدردان سپاه و هم قدردان تمام نیروهای مسلح ارتش نیروی انتظامی بسیج هم هستیم خداوند له همه این عزیزان جان بر کف سلامتی طول عمر با برکت و خدمت جاودانه و زندگی با ارامش عطا کند الهی امین و خائنین و فاسقین و مسئولین ناکارامد و بی خاصیت و وطن فروش و دزد بیت المال رو از ریشه بخشکاند هر کسی که هست الهی امین یا رب العالمین خداوندا دعای ما رو اجابت کن به حق انبیا و اولیا و چهارده معصوم علیه السلام ان شاءالله
  • US ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    1 0
    این همه نهاد و ارگان درگیر این ماجرا هستند برجسته کردن بدون دلیل یک ارگان بی انصافی در حق دیگران است
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
      0 0
      دو تا ارگان به غيراز نيروهاي مردمي و نظامي كه بودند رو نام ببر؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس