زنوزی:

مالک باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تنها به خاطر یک تیم خاص تصمیم به ادامه مسابقات لیگ برتر دارند.

به گزارش مشرق، محمدرضا زنوزی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ابتدا تسلیت می‌گویم شهادت سه سربازی را که از مرزهای کشور دفاع می‌کردند. همه جا می‌گویند من مالک باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی هستم، ولی حقیقت این است که من هوادار این دو باشگاه هستم. مالک دو باشگاه شرکت‌ها هستند و من هوادارم.

وی در مورد نامه مشترک مدیران چهار تیم خصوصی به وزیر ورزش و جوانان برای لغو نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: بله نامه را ما نوشتیم و مدیرعامل‌های چهار باشگاه امضا کردند. ما سر موضع خود هستیم. اولاً در رسانه‌ها اعلام کرده بودند، تراکتور و ماشین‌سازی پول ندارند که این موضوع کذب است. امروز ساسان انصاری هم گفته بود بیشتر از همه باشگاه‌ها پول گرفته‌اند.

مالک باشگاه تراکتور که با رادیو جوان گفتگو می کرد تصریح کرد: من با هیئت مدیره باشگاه‌های تراکتور و ماشین سازی صحبت می‌کنم تا در صورت تعطیلی لیگ هم  تمام و کمال حقوق بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود. مشکلی از این بابت ندارم و این موضوع را هم رسماً اعلام می‌کنم. این صحبت‌ها را برخی افراد و سازمان لیگ در باشگاه‌ها راه می‌اندازند و به بازیکنان می‌گویند که در صورت تعطیلی لیگ پول‌تان را نمی‌دهند، ولی من اعلام می‌کنم دو باشگاه ما پول بازیکنان را صد درصد می‌دهند. آنها به خاطر اینکه اسپانسرشان بیاید و پول‌شان را بگیرند باشگاه‌ها را به دردسر می‌اندازد. من به باشگاه‌های دیگر کاری ندارم، اما ما از این بابت مشکلی نداریم.

زنوزی در پاسخ به این پرسش که چرا اصرار به تعطیلی دارد، گفت: به خاطر اینکه جان بازیکنان برای ما مهم است. زمانی که کشور ۴۰۰ کرونایی داشت لیگ را تعطیل کردند، اما الان می‌خواهند با سه هزار کرونایی بازی‌ها را ادامه دهند. من یک واقعیت را بگویم. زمانی که ما مستحق گرفتن جام بودیم حداقل سه بار جام را از ما گرفتند. به عناوین مختلف این کار را انجام دادم. جمعه سیاه هنوز از یاد هواداران‌ تراکتور نرفته است و هیچ موقع از یاد نخواهد رفت، اما ما دنبال جام نیستیم. هواداران‌مان هم دنبال جام فلزی نیستند. اگر دنبال این جام‌ها بودند که این‌طور به تراکتور عشق نمی‌ورزیدند. ما لیگ برتری داریم که همه چی آن به همه چی آن می‌خورد! اسمش را از انگلیس گرفتیم رسمش را از مالدیو. باید اسم یک برنامه تلویزیونی را بگذارند برنامه تیم خاص، اسم وزارت ورزش را هم بگذارند وزارت یک تیم خاص، اسم فدراسیون هم را بگذارند فدراسیون تیم خاص.

وی در پاسخ به این پرسش آیا به نظرش وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از یک تیم خاص حمایت می‌کنند، گفت: صد درصد همین‌طور است. ۱۵ تیم گفتند که بازی‌ها برگزار نشود، اما تصمیم دارند بازی‌ها را ادامه دهند. چرا از مدیران این باشگاه‌ها دعوت نکردند تا با آنها صحبت کنند؟ آقایان انگلیس، آلمان و اسپانیا را مثال می‌زنند. ما را با کی مقایسه می‌کنند؟ با آلمان و انگلیس؟

مالک باشگاه تراکتور در مورد اینکه فقط چهار تیم خصوصی انصراف خود را از حضور در لیگ اعلام کرده‌اند، بیان کرد: سایر تیم‌ها فرمانبر هستند و نمی‌توانند چیزی بگویند، اما در رسانه‌ها حرف زدند. وضعیت خوزستان و مشهد قرمز است. ما که برده نیستیم! فدراسیون و سازمان لیگ نماینده باشگاه‌ها هستند و باید به نظر آنها احترام بگذارند. من می‌توانم با هواپیما چارتر تیمم را به شهرهای مختلف برسانم، اما آیا بقیه تیم‌ها هم می‌توانند؟

وی در مورد اینکه تعداد موافقان برگزاری لیگ بیشتر از مخالفان است، بیان کرد: تیم‌ها وابسته هستند و اگر مدیران‌شان حرفی بزنند آنها را جابه‌جا می‌کنند. اجازه دهید من یک حقیقت را بگویم. هزینه‌ها را باشگاه می‌کنند، اما سود آن در جیب یک عده خاص می‌رود. نمی‌شود که هزینه‌ها را ما انجام دهیم، اما سودش را شرکت‌های خاصی ببرند. پسران یکسری از مسئولان آمده‌اند و شرکت‌های به نام کسانی دیگر افتتاح کرده‌اند، اما می‌دانیم که این شرکت‌ها برای پسران مسئولان است و پول در می‌آورند. آنها باعث می‌شوند که لیگ برگزار شود. این موضوع را نه تنها من می‌دانم بلکه خیلی‌های دیگر هم می‌دانند. این افراد یکسری رسانه‌ها در اختیار دارند و فشار می آورند تا بازی‌ها برگزار شود و سودشان را ببرند. متأسفانه یکسری هم حمایت‌شان می‌کنند، حالا دانسته یا ندانسته. نمی‌شود که هزینه‌ها را ما انجام دهیم و یکسری سودش را ببرند. تیم‌های تهرانی هم از این موضوع ضرر می‌کنند. من نوکر هواداران تیم‌های تهرانی هستم، اما بدانند سرشان کلاه می‌رود. این تیم‌ها هم اگر خصوصی شوند مالک اجازه نمی‌دهد از باشگاهش سوءاستفاده شود.

«اگر تیم تراکتور هم در صدر جدول از رقبای خود پیش بود باز هم همین نظر را داشتید؟»، مالک باشگاه تراکتور در  واکنش به طرح این سؤال خاطر نشان کرد: من ابتدا هم گفتم مشکل ما جام نیست. سه بار جام قهرمانی را از ما گرفتند، اما حرفی نزدیم. اگر قرار بود دنبال این چیزها باشیم دنبال یکسری از کارها می‌رفتیم تا جام بگیریم.

زنوزی در رابطه با این موضوع که آیا همچنان مصرانه تصمیم به کناره‌گیری تیمش از لیگ دارد، گفت: الان در سازمان لیگ چقدر بابت اسپانسر پول دریافت کرده‌اند؟ چرا این موضوع را شفاف اعلام نمی‌کنند؟ مشکل ما با سازمان لیگ، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال همین موضوع است. فدراسیون هر زمانی که بخواهد می‌گوید ما غیردولتی هستیم و پشت فیفا پنهان می‌شود، اما هر زمانی هم که مشکلی پیش می‌آید می‌گوید به ما دستور دادند. مگر نمی‌گویند مستقل هستیم پس چطور برخی مواقع که منافع یکسری از مدیران به خطر می‌افتد پشت فیفا پنهان می‌شوند؟! آقای فدراسیون! چه کسی به شما تکلیف کرده است که لیگ برگزار شود؟! باید کسی در سازمان لیگ باشد که بتواند درآمدزایی کند. این درآمدها برای فوتبال کم است. کجا این پول‌ها را هزینه می‌کنند؟ هزینه‌ها را ما انجام می‌دهیم، اما آقایان هر طور دوست دارند درآمدها را خرج می‌کنند.

وی در مورد اینکه تاکنون چقدر از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی دریافت کرده‌اند، یادآور شد: آقای حدادیان مالک باشگاه نساجی حرف خوبی می‌زد. او می‌گفت ۳۰۰ میلیون به ما پول می‌دهند، اما ۴۰۰ میلیون بابت فحش‌ها از ما می‌گیرند! البته از ما بیشتر می‌گیرند. آیا این عدالت فوتبال است؟‌ من از بازی دوم لیگ فهمیدم امسال لیگ ما به کجا می‌رود! خودشان می‌دانند چه اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد. هواداران ما دنبال حیثیت فوتبال هستند نه جام فلزی. من پست‌ها را در فضای مجازی هم خواندم. اکثراً نوشته بودند مدیران باشگاه به ما قول بدهند تا تیم را حفظ کنند و اگر به لیگ پایین‌تر هم افتادیم از تیم حمایت می‌کنیم. من حرفم را می‌زنم، اما به من می‌گویند تو را به کمیته انضباطی می‌برند. ببرند چه اتفاقی می‌افتد؟ شما جام را از دست ما گرفتید چه اتفاقی افتاد؟! اصلاً ما را به یک دسته پایین‌تر بیندازند. چه اتفاقی می‌افتد؟ از فردا هم می‌دانم من را می‌کوبند. مثلاً یک نفر در رسانه ملی می‌گفت چرا کارخانه را تعطیل نمی‌کنند. اولاً یک ماه و نیم کارخانه ما تعطیل بود. دوماً مگر در کارخانه کشتی می‌گیرند یا زد و خورد می‌کنند؟ هواپیمایی ما هم سه چهار ماه است که خوابیده. چرا کارخانه را با فوتبال مقایسه می‌کنیم؟ این چه سوادی است؟!

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ترمان IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    1 0
    ماشااله کارخانجات تراکتور قیمتهای ماشین الات کشاورزی و تراکتور را سی درصد به خاطر دادن پول به بازیکنان بدون بازی درلیگ گران کرده بیچاره کشاورز وکارگر که حامی ندارند باشگاهایی مانند تراکتور که امیدی به قهرمانی یا سهمیه لیگ ندارند!،چوب لای چرخ بازیها میگذارند ولی مردم ومسئولین لیگ هوشیارند که اینها فقط بهانه است؟!؟
  • ببو گلابی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    1 1
    آخ بوی سوختگی می اید با اون همه پول چه حالی می‌دهد لیگ ۲
  • تابش IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    بهانه ها وعیب جویی مالک متول وپولدار این روزهای فوتبال،،!؟! که امیداین تیم سرمایه دار تراکتور بابازیکنان متمول وچند میلیاردی به قهرمانی وگرفتن سهمیه ندارد دوباره نطقش باز شده است!!
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    خسته شدیم ..اسم تیم درست بگید ..اسم تیم پیروزی هست پرسپولیس یک اسم جعلی ویونانی هست
    • ایران IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      0 0
      گاو اهن
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    راست میگه زنوزی.... ایتالیا و آلمان و اسپانیا هم بخاطر پرسپولیس لیگ رو آغاز کردند.... یکی نیست بهش بگه تیمت اگر تیم بود تو این 10 سال نتیجه می گرفت....
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    دکتر زنوزی فوق تخصص ریه اعلام کرد که کرونا قطعا تا 3 ماه دیگر از کل دنیا می رود و کشورها به راحتی می توانند بدون مشکل لیگ خود را دنبال کنند. البته با همان اختلاف ایجاد شده از فصل قبل
  • یاسر IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    ترا به خدا یکی الفبای فوتبال را به این آدم یاد بدهد .
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    یکی نیست جلو یاوه سرایی این جماعتو بگیره؟
  • سلحشور IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    1 0
    آقا جون تیمتون عرضه نداره ببره و در آخرین بازی جام رو دو دستی تقدیم میکنه تقصیر بقیه هستش نکنه دلتون می خواد داور براتون گل هم بزنه میگن بچه جاش رو خیس کرده میگه آب هندونه هستش حالا شده حکایت شما و تیمهای ترسویی که میخوان هم لیگ تعطیل بشه وهم پرسپولیس زلزله پوکر قهرمانیش انجام نشه . بابا مثل مرد بیایید تو میدون بازی کنید خودتون هم خوب می دونید تا آخر لیگ ممکنه تا رده هفتم هم سقوط کنید چقدر بهانه جویی چقدر مثل خاله زنکها نق زدن بسه دیگه حالمون از تیم های ترسو بهم زدید.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    کفکیرش ته کشیده اخه تیمداری بلد نیستی نکن چراخودت عذاب میدی
  • قرمز IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    آب رو بریز اونجایی که میسوزه . رانتخوار
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    یعنی مملکت اینقدر هرکی هرکیه که یه آدمی که معلوم نیست از کجا اومده و گند پولای مفتش کی درمیاد اینقدر راحت توی رادیو به یه وزیر یه برنامه و عواملش و یک تیم و تمامی نفراتش علنا تهمت میزنه و کسی چیزی نمیگه البته این دست و پا زدنا برای پنهان کردن گندای خودشه آقای زنوزی عجله نکن صدات مثل هدایتی و عضو فراری استقلال در میاد
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    قصد توهین ندارم ولی توی تاریخ تراکتور یه قهرمانی لیگ هست بزرگوار؟
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    20 7
    شماها هیچوقت لیاقت گرفتن جام رو نداشتین و هیچ وقت هم به جام نمی رسید
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      5 10
      اولین کاری که مجلس جدید باید بکنه اینه که این وزیر کثیف و فاسد رو برکنار و دادگاهی کنه و به اشد مجازات برسونه.تمام جام هایی که در دوران وزارتش اهدا شده باید پس گرفته شه.
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      7 9
      در.د بر زنوزی و تمام کسانی که دست فدراسیون و وزارت لنگ و نوجوانانو رو میکنن
  • علی IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    7 14
    جام فلزی در دست وزیر است به تیم خودش تحویل دهد از جان جوانان دست بر دارد
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      4 8
      جام اسنپی. تیم حکومتی. پوکر فساد
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    4 10
    حرفش کاملا حقه تا وقتی که دست تیم های پایتخت تو جیب بیت المال باشه هیچوقت نمیشه از عدالت تو فوتبال حرف زد و هر مسئولی که بیاد بخاطر خود شیرینی و جلب نظر هواداران این تیم ها پول و قانون و همه چی رو به نفع این دردانه ها مصادره میکنه.واقعا خیلی جسارت میخواد تو این اوضاع نابسامان فوتبال ایران یکی بیاد تیم داری بکنه و با تیم هایی که به منابع لایزال دولتی وصلن رقابت بکنه
    • سعید IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      2 1
      تیم های شهرستانی از کجا بودجه میگیرن؟؟ نکنه کمک های مردمیه؟؟ سپاهان. ذوب آهن. فولاد. همه شرکت های دولتی
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    13 5
    آقای مشرق نیوز این قدر این بابا رو بزرگش نکنید و بهش بها ندید. او با یک نیت سوء مالک تراکتور شده. نیت تجزیه آذربایجان با تیم تراکتور! وقتی در حضور سی هزار تماشاگر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام بنر می برن بالا و علنا می گن یا چکسلواکی یا صربستان - تصمیم با شما! مقصر و بانی این کار کیست؟
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      6 5
      احسنت.. تحویلش نگیرید بابا
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    8 4
    سوال اینه که اینها که به برگزاری لیگ معترضند چرا مخالف دادن جام به پرسپولیس هستند؟ یه جوری حرف می زنند که انگار ما با تفاضل گل اولیم . مرد حسابی ده امتیاز اختلافه . جام بدین به ما و لیگ رو تعطیل کنین . حذفی هم که نیمه نهایی هستیم . اونجا هم در صورت انصراف سایر تیم ها ما قهرمانیم . همچنین سوپر جام
  • Roojaa IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    11 5
    آب که سربالابره،قورباغه ابوعطا میخونه!! اگه این فدراسیون دروپیکر داشت صاحب داشت،قانونمندبود،واگه راست راستکی همه چیزاون به همه چیز میخورد،جرات این همه شلتاق گفتن رو نداشتی،درهرلیگ درپیت بی دروپیکر،مدیری جرات این اهانت هارو نداره،دوره افتاده به دست چارتا الدنگ که بخاطر چارقرون پولشون فکر میکنن همه باید مثل زیردستانشون بله قربان گوی این پَست ها باشن. ***با پرسپولیس هر که در افتاد برافتاد***
  • ایران IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    12 6
    پرسپولیس به عشق هوادارانش زنده است ، و هواداران پرسپولیس به عشق پرسپولیس
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    8 5
    چرا نمی پذیرند که پرسپولیس قهرمان شود وفوتبال تمام شود. این چه منطقی است که بازی‌ها تعطیل شود چون جان افراد مهم است اما پرسپوليس قهرمان نشود. اگر جان افراد برایتان مهم بود رضایت میدادید. دروغععع
  • حامد IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    4 10
    برنامه شب های فوتبالی در شبکه ورزش و برنامه لیگ برتر محمد حسن میثاقی به صورت خصوصی در اختیار و حمایت از باشگاه لنگ هستش نمونه اش هر هفته حضور مدیر عامل اخراجی لنگ انصاری فرد در این دو برنامه
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    2 7
    اره چون اون سه سرباز هم تورک بودند و در شهرهای کرد نشین مسلط بودند. پیغام دادی
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    9 6
    به عنوان کسی که در پالایشگاه کار میکنم الان با ۵ نفر در دفتر ۱۸ متری حضور داریم. با سرویس ۴۰ نفره سر کار میریم یعنی جون ما مهم نیست؟؟ کلا معلومه که جام برات مهم نیست
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      5 4
      کار شما هم مثل برگزاری لیگ بود و نبودش فرقی نداره لنگی؟اگه اینجوریه همتون باید اخراج بشید اون جا هم درش تخته شه الکی نون خور نداشته باشه
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      3 5
      اگر اینجا تعطیل بشه که شما از گرسنگی می میرید
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    4 7
    آخه این زنوزی چرا ترکه؟ آبرومونو میبره
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    3 5
    طرف فوتبالی که نباشه همین میشه دیگه.. یهبار بازی های لیگ های گذشته رو بزارید ببینه .. بعد میفهمه قهرمان یعنی چی
    • LT ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      0 0
      مثلا کیا فوتبالین؟!!!!(: نکنه فک کردی انگلیسه؟!!!
  • حمید IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    3 2
    بنظرمن درست میگه تا وقتی پول باشگاهارو دولت میده طبیعیه که نتایجم باب میل اون چیزی که دولت میخاد میشه .البته مشگل اینجاس ک سرخابی پایتخت خصوصی بشن توجیه اقتصادی ندارن اصلا درامدی از باشگاه داری ندارن اصلا معنای باشگاه داری تو ایران جا نیوفتاده کشورای دیگرو نگا کنید از ی باشگاه دارن میلیاردی کاسبی میکنن حالا بماند ک چقدر علاقند کردن جوونا ب فوتبال میتونه باعث کاهش اعتیاد و مسائل ضدفرهنگی بشه
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      0 0
      حتی استقلال خوزستانم قهرمان شده ولی شماها نه .حالا بشینین تا قیامت بهانه بیارین
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    5 5
    افرادی همچون زنوزی با رانت دولتی وام های کلان ۱۰۰۰ میلیاردی می گیرن و شرکت های دولتی به یک دهم قیمت به این افراد واگذار میشه. قسط وام شون رو هم نمی دن بعد همین شده شخصی که از رانت صحبت میکنه.
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      8 8
      درست شبیه باشگاه لنگ که بدون هیچ بازدهی مثبتی بیت المال را بالا میکشه جالب اینجا است که با اینکه بیت المال را حیف ومیل میکنه بازهم برای رقابت با رقبا از دستهای پشت پرده آلوده استفاده میکنه شما همونهایی هستید که به قشقایی نه نمی گفتید
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      3 1
      کیسه کش عزیز شما که بازدهی تون مثبت بینهایته!!!!!!ما میریم جلو به جلو پول بیت المال روبرای مربی ای که تمایل به اومدن نداره میریزیم؟!!!درضمن 2میلیون دلاری که ای اف سی به پرسپولیس داده بازده منفیه؟؟!!! به عنوان نکته آخر حداقل ما با باخت جلوی قشقایی آبروی خودمون روبردیم نه اینکه مثل شما توی آسیا شیش تایی بشیم و آبروی ایران و ایرانی رو ببریم!!!
  • عباس IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    11 2
    درسته میگه هواداران تراکتورسازی جام فلزی نمی خواند اینا اصلا کاری به فوتبال ندارند اگه از هوادارشون تو آخرین دقیقه بازی نتیجه رو بپرسی نود درصد اونا نمیدونن بازی چند چنده اینا فقط میان به اقوام ایرانی توهین کنند و شعارهای ضد منافع ملی سر بدن
  • تعصب ستیز IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    4 0
    این یارو فازش چیه؟؟. البته این کشور قانون نداره والا ... هیچگاه تراکتور لیاقت بودن میان چهار تیم رو نداشت باید قوه قضاییه ورود کنه ببینه این از کجا این سرمایه رو جمع کرده که به پشتوانه‌ی ان به همه تهمت میزنه
  • سوسان IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    4 3
    آوارگان گالوت فقط به فکر قهرمانی یهودپولیس هستند
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      2 1
      از حسادت داری جون میدی. خخخ
  • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    1 4
    صدای کل ایران و همه ی تیم های ایرانی از دست یه تیم خاص در اومده...خجالت هم نمیکشن این چیزها افتخار ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس