کد خبر 1077657
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
هراز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک پرحجم اما روان در محورهای شرق استان تهران هستیم و یک‌سویه شدن محور هراز به دلیل روان بودن بار ترافیک به تعویق افتاده است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین، پرحجم اما روان از شمال به جنوب محور هراز و ورودی شهر تهران هستیم؛ به همین دلیل و روانی بار ترافیکی یکطرفه شدن این محور به تعویق افتاده است.

وی با بیان اینکه هر لحظه امکان اعمال محدودیت در محور هراز وجود دارد، گفت: در صورت افزایش بار ترافیکی در محور هراز که بسیار محتمل به نظر می‌رسد، هر لحظه امکان انسداد این محور از رودهن به سمت شمال و یکطرفه شدن این محور از آب اسک به سمت رودهن وجود دارد.

محبی تصریح کرد: بلافاصله پس از اعمال این محدودیت، زمان آن از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، تاکید کرد: هم اکنون بار ترافیکی از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه‌سنگین و پر حجم گزارش شده و گره ترافیکی در این محور وجود ندارد و خودروها به صورت روان در حال عبور به سمت تهران هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و مشکل خاصی برای عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی ادامه داد: هموطنانی که سفر خود را تا این لحظه آغاز نکردند، بازگشت از سفر را به روز بعد و روشنایی روز موکول کنند و حدالمقدور از ورود به محورهای کوهستانی در شب پرهیز کنند.

محبی اضافه کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می‌تواند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس