کد خبر 1077444
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
موسوی: تحریم صالحی هیچ تاثیری بر پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران ندارد

سخنگوی وزارت خارجه خطاب به هوک گفت: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید، یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در صفحه توئیترش و در واکنش به اظهارات اخیر برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که گفته بود ایران دو راه بیشتر ندارد، تصریح کرد: «فشار حداکثری شما را با مقاومت حداکثری، اراده پولادین و تکیه بر توانمندی‌های داخلی درهم می‌شکنیم.»

بیشتر بخوانید:

هوک: ایران دو انتخاب دارد، مذاکره یا فروپاشی اقتصادی

سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خطاب به هوک عنوان کرد: «این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.»

برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران امروز (پنجشنبه) با ادعای اینکه ایران با برنامه هسته‌ای خود مشغول «اخاذی و باج‌گیری» از جهان است، گفت: «تهدیدات رژیم ایران برای مرعوب کردن کشورهای دیگر طراحی شده تا رفتار اغلب خشن ایران را در ازای چیزی بدتر، بپذیرند... کارزار فشار حداکثری رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ به روش‌های بی‌سابقه‌ای ایران را مهار و با آن مقابله کرده است... ما شبکه مالی آنها را مختل کرده‌ایم».

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «به دلیل فشارهای ما، سران ایران باید تصمیم بگیرند، یا مذاکره کنند یا فروپاشی اقتصادی را مدیریت نمایند... ایالات متحده به استراتژی موفق فشار حداکثری اقتصادی و انزوای دیپلماتیک [علیه ایران] ادامه می‌دهد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرهاد NL ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    10 0
    دمش گرم خوب قهوه ایش کرد. منم به او اینو دارم بگم: ای هوک یا قدرتی بنام ایران رو قبول کن یا یک هوگ توی فکت میزنم!
  • شایان IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    8 0
    ملت ایران با مقاومت نقشه های شوم دشمنان به خصوص آمریکا را نقش بر آب خواهند کرد به حول و قوه ی الهی
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    آخه برایان جوک آدمه که جوابشو میدی؟!!!
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    " بریان خوک " انگار ایرانو هنوز خوب نشناخته اید با کشورای مرتجع و مستبدهای عرب خلیج اشتباهی گرفتی ، شما ک هیچی ، اربابت و از خودتم گنده ترها هیچ عددی نیستین ک وآسه ایران خط و نشان بکشند اون عربستانه ک حتی با تهدیدهای یکی از شهردارهای ایالت های آمریکا تسلیم و زیر بارشان بروند.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس