ترامپ نمایه

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ تا ساعاتی دیگر دستور اجرایی در خصوص شرکت های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی را امضا می کند.

به گزارش مشرق به نقل از پولیتیکو، «کیلی مک‌انینی» (Kayleigh McEnany) دبیر مطبوعاتی کاخ سفید امروز پنجشنبه اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا قرار است تا ساعاتی دیگر دستور اجرایی در خصوص شرکت های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی را امضا کند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ شبکه‌های اجتماعی را تهدید به تعطیلی کرد

ترامپ مدعی است رسانه های اجتماعی از قبیل توئیتر و فیس‌بوک صدای جمهوریخواهان را (در موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این کشور) خفه می کنند!

ماجرا از آنجا آغاز شد که در روزهای گذشته توئیتر برای نخستین بار ۲ پیام رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی توئیتر را راستی آزمایی کرد؛ ترامپ نیز در واکنشی این شبکه اجتماعی را تهدید به تعطیلی کرد.

همچنین رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام توئیتر در پیامی در این شبکه اجتماعی نوشت: فعالیت خود را اصلاح کنید، همین حالا! شرکت‌های بزرگ فناوری با تمام توان سعی دارند قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ همه چیز را سانسور کنند. اگر این اتفاق بیفتد دیگر آزادی نخواهید داشت.

مقامات کاخ سفید تاکنون در خصوص جزئیات این دستور موضوعی را اعلام نکرده اند و مشخص نیست ترامپ چگونه تهدید خود درباره تعطیلی شبکه‌های اجتماعی (از جمله توئیتر) را عملی می‌کند؛ زیرا این شرکت‌ها خصوصی هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    دیگه این یارو اینقدر دروغ گفته نه تنها مردم کشورش حتی همین توییتر که باهاش توییت میزنه قبل از توییت شدن به حرفاش هم اعتماد نمیکنه دم توییتر گرم که چنین مزخرف گویی را عصبانی میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس