کد خبر 1077272
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
راز هواپیمای صهیونیستی در فرودگاه سودان فاش شد

هواپیمایی که اخیرا در سودان به زمین نشست و رسانه‌ها از فرود یک هواپیمای اسرائیلی خبر دادند، قصد نجات دلال رابطه مقام جدید سودانی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را داشته که به کرونا مبتلا شده بود.

به گزارش مشرق، «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان چهارشنبه (دیروز) از فوت مشاور خود خانم «نجوی قدح الدم» خبر داد.

منابع آگاه به روزنامه «السودانی» گفتند که قدح الدم بر اثر ابتلا به کرونا به بیمارستانی در این کشور منتقل شده و بر اثر آن جان باخته است.

بیشتر بخوانید:

این منابع در گفت‌وگو با روزنامه یاد شده تصریح کردند: هواپیمای اسرائیلی که سه‌شنبه (هفته جاری) در فرودگاه خارطوم به زمین نشست وابسته به شرکت «آرو» ویژه امور اروژانسی پزشکی است و تیمی پزشکی در آن حضور داشت تا دکتر «نجوی قدح الدم» مشاور رئیس‌جمهور پیشین اوگاندا «یوری موسونی» را که به کرونا مبتلا شده بود، (برای درمان به فلسطین اشغالی) منتقل کنند.

تیم پزشکی وضعیت قدح الدم را در بیمارستان تخصصی «علیاء» بررسی کرد و زمانی که دید وضعیت وی اجازه انتقالش به خارج را نمی‌دهد یک پروتکل درمانی به همراه دارو برای وی تجویز کرد اما وی چهارشنبه فوت کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، نام نجوی قدح الدم به عنوان یکی از ترتیب‌دهندگان دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و البرهان در اوگاندا در فوریه گذشته بر سر زبان‌ها افتاد.

نام وی در سال ۲۰۱۵ نیز به عنوان شخصی که ترتیب سفر یوری موسونی به خارطوم را داده بود، در افکار عمومی مطرح شد؛ دیداری که پس از قطع روابط چندین ساله میان دو کشور رخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    40 11
    اخرشم روحش با صهیونیستا محشور شد.
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      0 0
      امین
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    21 3
    ایکبیری
  • پسرشمالی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    41 11
    .. یک خودی (سودانی) در بالاترین سطح همکاری با دشمن...مثل وزرای اسبق ما در بی بی سی و بنی صدر در فرانسه !!
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    8 3
    صهیونیست ها برای نجات هر کسی پیشقدم نمیشن خصوصا که ارزشی برای جون مردم از هر دین و مسلکی که باشن قائل نیستن !! پس ببینید این زنیکه چقدر خدمت به صهیونیست ها کرده که حفظ جون واجب بوده ! خدا رو شکر به درک واصل شد !
  • سرباز IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    3 10
    یک از خدام صهیونیست به درک واصل شد و هیچکس نتوانست کاری کند...اراده خدا از همه چیز بالاتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس