کد خبر 1077221
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
لواندوفسکی

رئال مادرید به راحتی شانس خرید رابرت لواندوفسکی را رد کرده است.

به گزارش مشرق، طبق ادعای نشریه اسپانیایی آ.اس، رئال مادرید در گذشته در چندین نوبت اقدام به خرید لواندوفسکی کرده است. او تقریبا در سال 2013 در آستانه انتقال به این تیم قرار داشت که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

 

در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار بین رئال مادرید و دورتموند در فصل 13-2012، لواندوفسکی در بازی رفت چهار گل مقابل رئال مادرید به ثمر رساند و همین درخشش باعث شد فلورنتینو پرز برای خرید این ستاره لهستانی اقدام کند. اما لواندوفسکی پیش از آن دیدار با بایرن مونیخ برای انتقال به این تیم به توافق رسیده بود و در نهایت حاضر به عهدشکنی نشد.

بیشتر بخوانید:

رکوردداران سریع‌ترین هت‌تریک‌ در لیگ‌های اروپایی +عکس

اما در سال 2014 نیز مدیر برنامه لواندوفسکی پیشنهاد انتقال این بازیکن به برنابئو را با مبلغ تنها 20 میلیون یورو داده و در حالیکه همه چیز آماده نهایی شدن بود، فلورنتینو پرز شحصا مخالفت کرده است.

رئیس باشگاه رئال مادرید مدعی شده که رابطه ای بسیار خوب و توام با احترام با مدیران بایرن مونیخ دارد و حاضر نیست برای خرید یک بازیکن این رابطه خراب شود. این در حالیست که خود لواندوفسکی نیز آماده رفتن به برنابئو بوده است.

همچنبن نشریه آ.اس مدعی شد پرز به این نتیجه رسیده که ورود لواندوفسکی به منزله پایان دوران درخشش کریم بنزما خواهد بود و به همین دلیل شانس خرید این بازیکن را رد کرده است. لواندوفسکی در سال 2013 به بایرن مونیخ پیوست و اکنون ششمین فصل حضورش در مونیخ را سپری می کند. این مهاجم با لباس بایرن به موفقیت های داخلی بی نظیری دست یافته، اما او هنوز در ترکیب این تیم موفق به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشده است. لواندوفسکی در این فصل نیز بسیار آماده است و در حال حاضر 41 گل در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس