پهپاد

ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی در جنگ یمن مدعی است که نیروهای این ائتلاف توانسته اند پهپادهای پرتاب شده از جانب نیروهای حوثی به سمت شهر مرزی نجران را رهگیری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی و درگیر در جنگ یمن روز چهارشنبه مدعی شد که نیروهای این ائتلاف پهپادهایی را که گفته می شود از جانب نیروهای حوثی به سمت شهر مرزی نجران پرتاب شده اند، رهگیری و سرنگون کرده اند.

این در حالی است که نیروهای حوثی یمن تاکنون در مورد این حمله پهپادی اظهارنظری نکرده اند.

بیشتر بخوانید:

هشدار سازمان ملل درباره احتمال توقف کمک‌رسانی در یمن

گفتنی است که این حمله پهپادی پس از اتمام آتش بس یک ماهه و ادعایی ائتلاف سعودی (مورخ ۲۴ آوریل) صورت گرفته است.

در این میان، سرهنگ «تورکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی با صدور بیانیه ای که از سوی خبرگزاری رسمی عربستان منتشر شد، ادعا کرد که این پهپادها اهداف غیرنظامی را نشانه گرفته بودند. وی در ادامه افزود که این ائتلاف به اتخاذ تدابیر بازدارنده برای «خنثی سازی و انهدام» مقدورات [نظامی] حوثی ها ادامه می دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    2 0
    دروغ میگن رهگیری کردن فقط برای حفظ آبرو سعودی چنین حرفی را میزند
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    4 0
    مثل اون موشک ها که رهگیری کردن ! خخخخخ پاتریوت به دلیل کرونا به یه بای بای از راه دور اکتفا کرد . صبر کنید گند این رهگیری شون هم در میاد
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    2 0
    اگر اونا پهپاد هارا کشف کرده بودند لب مرز قبل از رسیدن به نقاط حساس میزدنش دیگه نمیزاشتن که به قول خودشان به مناطق غیر نظامی برسد وبعد بزننش سابقه ارامکو هم نشان میدهد سعودی دروغ میگوید اگر حمله آتش سوزی نداشته باشد که مردم فیلم بگیرند ودر رسانه های اجتماعی پخش کنند میگن حمله را پدافند خنثی کرد ولی اگر آتش سوزی داشته باشد ونتوانند انکار کنند میگن آسیب کمی وارد شد
  • مولا علی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام آیا از ایران سرباز رزمنده به جنگ بین یمن و عربستان فرستاده شده ؟ اگر بله، چرا هیچ خبری نمیدید؟ یا اگر شهید شدند ،شناسایشون کردید؟
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      1 0
      خیر ایران سرباز به یمن نفرستاده نه علنی ونه مخفیانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس