کد خبر 1077023
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
اسراییل فلسطین

نظامیان صهیونیست با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری و وحشت اهالی، شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت و چند خانه را هم تخریب و زمین‌هایی را به تصرف خود درآوردند.

به گزارش مشرق، نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان امروز نیز با حملات متعدد علیه مناطقی پراکنده در کرانه باختری اقدام به بازداشت شهروندان فلسطینی و تخریب خانه‌ها و زمین‌های زراعی کردند.

بیشتر بخوانید:

پیام‌های اطمینان‌ بخش تشکیلات خودگردان به اسرائیل

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در استان طولکرم در شمال کرانه باختری نظامیان رژیم اشغالگر سه جوان ۱۸، ۲۰ و ۲۸ ساله را با حمله به خانه‌هایشان بازداشت کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین به شهرک «کفل حارس» از توابع شهر سلفیت در شمال کرانه باختری هجوم آوردند و در آنجا با مردم منطقه درگیر شدند و به سمت آنها بمب گازی شلیک کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به مناطقی از استان رام الله در مرکز کرانه باختری هم هجوم بردند و سه جوان دیگر فلسطینی را ربودند؛ یکی از این جوان‌ها دو ماه پیش در ورودی شهرک «نعلین» به همراه پسر عمویش هدف گلوله نظامیان اشغالگر قرار گرفت و زخمی شد. در این حادثه پسرعمویش به شهادت رسید که هنوز پیکرش نزد رژیم صهیونیستی توقیف است.

«یاسر درویش» مسئول جنبش فتح در شهرک العیسویه در قدس اشغالی هم امروز توسط سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی احضار شد. پس از بازجویی و صدور حکم ممنوعیت فعالیت‌های وی در برگزاری هر گونه نشست‌های سازمانی یا حمایت از خانواده‌های شهدا و اسرا آزاد شد.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین یک خانواده اهل شهرک سلوان در شهر قدس اشغالی را مجبور به تخریب خانه‌شان به بهانه نداشتن مجوز ساخت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین اخطاریه‌هایی را به تعداد زیادی از شهروندان شهر بیت لحم درباره تکمیل ساخت خانه‌هایشان داده و به آنها دستور تخریب فوری آن را دادند.

در شهرک «زواتا» در غرب نابلس هم بولدوزرهای رژیم اشغالگر دو مکان تفریحی فلسطینی‌های این منطقه را تخریب کردند.

در روستای «فروش بیت دجن» در شرق نابلس نیز یک خانه در دست ساخت هم توسط نیروهای رژیم صهیونیستی تخریب شد.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین امروز محصولات زراعی کشاورزان در منطقه الاغوار شمالی در نزدیک روستاهای عین البیضاء و بردله آنجا را توقیف کردند.

ده‌ها شهرک نشین هم با حمله به منطقه المزیرعه واقع در بین شهرک دیردبوان و روستای رمون شرق رام الله ۴۷ هکتار از زمین های شهروندان را با پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی به تصرف خود درآوردند.

نظامیان رژیم اشغالگر اخیرا حملات خود را به چند شهرک فلسطینی نزدیک به شهرک‌های صهیونیست نشین شدت بخشیده که این حملات شامل تخریب خانه و تصرف زمین‌ها و قطع درختان است تا ساکنانش را مجبور به ترک آنجا کرده و پروژه‌های شهرک سازی خود را به اجرا گذارند.

زمین‌های زراعی شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هم امروز مورد هجوم نظامیان رژیم اشغالگر قرار گرفت که که با شلیک گاز اشک آور و گلوله واقعی کشاورزان را مجبور به ترک آنجا کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس