کد خبر 1076858
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

در آب آشامیدنی بسیاری از شهرهای ایران مانند: تهران، البرز و کرج با وجود تصفیه شدن توسط سیستم های تصفیه آب شهری، به دلیل وجود مقادیر زیاد کلر، نیترات و نیتریت در آب سختی و TDS بالایی وجود دارد و وجود این مواد در آب باعث سرطان زا شدن و آسیب های گوارشی میشود.

در حال حاضر بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران مدلهای اسمز معکوس یا همان RO هستند، که بازرگانی تصفیه ایران وارد کننده مستقیم این دستگاه ها از تایوان است، با مراجعه به این سایت و مراجعه به صفحه محصولات میتوانید دستگاه های اسمز معکوس وارداتی را مشاهده و خریداری کنید. جهت خرید  دستگاه های تصفیه آب از بازرگانی تصفیه ایران با شماره تماس های ۰۹۱۲۴۶۰۶۰۰۵، ۶۶۶۷۵۳۹۱ –۰۲۱تماس بگیرید.

از ورود دستگاه های تصفیه آب به بازار تا به امروز شاهد تولید نسل های جدیدی از این دستگاه ها در بازار هستیم، که به روش های مختلفی ساخته میشود و یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب در بازار دستگاه های ro هستند که آب حاصل آنها توسط فشار معکوس اسمزی آب ایجاد میشود.

روش اسمز معکوس در طبیعت هم مشاهده میشود، نمونه این فرایند در ریشه گیاهان هنگام جذب آب از خاک یا جذب آب از خون در کلیه ها مشاهده میشود.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

 مهمترین عاملی که زمان خرید دستگاه تصفیه آب باید در نظر داشته باشید نوع کاربری آنها و میزان آب مورد نیاز برای تصفیه است، مثلا دستگاه تصفیه آب خانگی برای شرکت ها، سازمان ها و جاهای بزرگی که نیاز به تصفیه مقدار زیادی آب در روز است مناسب نیست، و بیشتر برای یک خانواده مناسب است، پس برای سازمانها و شرکت ها بهتر است که دستگاه های با مخزن بزرگتر و حجم بیشتر استفاده کنید.

همچنین زمان خرید باید کیفیت آبِ منطقه ای را که در آن زندگی میکنید را هم در نظر داشته باشید، مثلا در برخی از مناطق مانند شهرهای جنوبی کشور میزان الاینده ها و گل و لای موجود در آب خیلی بالا است برای همین هم باید از دستگاه هایی استفاده کنید که فیلترهای بیشتری داشته باشد، و دستگاهای با تعداد فیلتر بالا برای این مکان ها مناسب نیست. و این دستگاه ها قادر نیستند تمام آلاینده های آب را جدا کنند.

برخی از دستگاه های تصفیه آب دارای تعداد مراحل بیشتری اند، مانند دستگاه های تصفیه آب تایوانی سی سی کا یا آکوا که طی سال هایی که استفاده میشوند امتحان خود را به خوبی پس داده اند و جز بهترین برندهای دستگاه های تصفیه محسوب میشوند.

در هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که دستگاه ها را از شرکت های معتبر و وارد کننده های اصلی خریداری کنید، تا از کیفیت دستگاه های خریداری شده اطمینان داشته باشید.  همچنین استفاده از خدمات این شرکت ها مزایایی همچون ارسال ، نصب رایگان و خدمات پس از فروش را نیز دارند.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

به طور کلی دستگاه های تصفیه آب دارای حداقل شش فیلتر هستند، که دو فیلتر آنها فیلترهای پیش تصفیه هستند، اما با گذشت سال ها دستگاه هایی تا هشت مرحله هم بازار آمده اند که هر یک از فیلترهای آنها قادر به پاکسازی آب و افزودن مواد معدنی و... به آب را بر عهده دارد. به طور کلی شش مرحله فیلترهای دستگاه های موجود در بازار ایران مانند دستگاه های شرکت های سی سی کا،  تصفیه آب سافت واتر، اسمارت و.. به شرح زیر هستند.

همانطور که گفتیم در دستگاه های برخی از برند ها تعداد مراحل بیشتری هم وجود دارد مانند: فیلترهای سرامیکی و مادون قرمز که برای یونیزه کردن و قلیایی کردن آب به کار میرود.

چطور بفهمیم دستگاه تصفیه آب اصل یا تقلبی است؟

از آنجایی که برخی از برند های این دستگاه ها، مانند دستگاه تصفیه آب سی سی کا در طول سالیان استفاده بسیار معروف شده اند و بسیاری از افرادی که قصد خرید این دستگاه ها را دارند به سراغ برندهای مشهور میروند، برخی از شرکت ها اقدام به فروش دستگاه های تقلبی با نام برند های معروف و بسیار شبیه به این دستگاه ها کرده اند، برای همین توصیه میکنیم برای اینکه از کیفیت و اصل بودن این دستگاه ها اطمینان کسب کنید، اقدام به خرید آنها از مراکز معتبر و واردکنندگان مستقیم کنید.

استانداردهای جهانی دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی معتبر از استانداردهای بین المللی استفاده میکنند، از این استانداردها میتوان به WQA: به معنای انجمن کیفیت آب جهانی که تمام محصولات معتبر در حوزه آب از این استاندارد پیروی میکنند و استاندارد NFS که مخفف واژه بنیاد ملی بهداشت است و تمام محصولات مربوط به سلامت و محیط زیست دارای تاییدیه این سازمان هستند. اشاره داشت.

وجود این استاندارد ها میتواند بیانگر کیفیت و کارایی بالای این دستگاه ها باشد، و بهترین برند دستگاه های تصفیه آب برندی است که تمامی گواهینامه های مربوط به سلامت و محیط زیست را از مراکز مهم و معتبر داشته باشد. پس حتما پیش از خرید دستگاه تصفیه آب از وجود این استانداردها در محصول اطمینان کسب کنید.

برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال در تهران با شماره تماس های ۰۹۱۲۴۶۰۶۰۰۵، ۶۶۶۷۵۳۹۱ –۰۲۱تماس بگیرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    سایتش توسط فیلتر شکن من بلاک شده. یعنی ویروس پراکنی می کنه!!!
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    البته باید uv هم در مرحله آخر داشته باشه تا تیر خلاص بر میکروب داخل آب بزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس