کد خبر 1076847
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
گومیس

قرارداد بافتیمبی گومیس آقای گل فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با باشگاه الهلال عربستان تا پایان سال ۲۰۲۲ تمدید شد.

به گزارش مشرق، مهاجم ۳۴ ساله فرانسوی فصل گذشته گالاتاسرای ترکیه پس از درخشش در ترکیب این تیم به الهلال عربستان پیوست و موفق شد به همراه این تیم علاوه بر عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا آقای گلی رقابت‌ها را نیز به نام خودش ثبت کند.

قرارداد اولیه گومیس دو ساله و قابل تمدید برای سال سوم بود اما با توجه به عملکرد درخشان این مهاجم فرانسوی، قراردادش تا پایان سال ۲۰۲۲ تمدید شد و احتمالا این بازیکن تا پایان دوران بازیگری‌اش در ۳۶ سالگی پیراهن الهلال عربستان را بر تن خواهد کرد.

گومیس بعد از تمدید قرارداد با باشگاه الهلال از مسئولان این تیم قدردانی کرد و اظهار داشت که در الهلال تعهدات به موقع انجام شده و از شرایط خودش کاملاً راضی است، به همین دلیل قرارداد را تمدید کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    4 0
    آقای گل آسیا کیلو چنده؟؟؟ سه ماه از سال گذشت، هنوز بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی دارن حقوق پارسال‌رو میگیرن!!! مرده‌شور این تدبیر و امیدتون‌رو ببرن!!!
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
      3 0
      راست میگی .مادرچه خیال ،فلک درچه خیال......من هم نزدیک دوساله ثبت نام کارت ملی هوشمندکردم.کلی پول ازماگرفتن اماکارت هوشمندملی ماروهنوزصادرنکردن.ومن دربانک ها وادارات به مشکل برمیخوریم.کسی هم جوابگونیست.اعصابی برامون نمونده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس