پلیس آمریکا

صحنه هایی دلخراش از برخورد پلیس آمریکا با یک مرد سیاهپوست در مینیاپولیس. مرد سیاهپوست پس از برخورد خشن پلیس جان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    1 3
    مردم بايد از پليس حساب ببرن خواهش ميكنم و ...... مخصوصا تو جامعه ما كه معني نداره خودتون تو قضيه كرونا ديديد توآمريكا بخوان مثل ايران پليس ريلكس باشه سوار پليس ميشن تو شهر ببينبن طرف هزار بار باماشين و موتور بالا پايين ميره كسي كاري بهش نداره پليسا نگاه ميكنن و هيچقتي ندارن تو آمريكا طرفا از ماشين ميكشه بيرون حالشا جا مياره آفرين....
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
      1 0
      واقعا که ،آدم نمیدونه به بی لیاقتی وبی خردی وآدم کشی اون آمریکایی کثیف تاسف بخوره یا آدم هایی مثل تو که تو امنیت نشستی و برا اون بی خرد به به وچه چه میکنی.
  • DE ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    4 0
    از سر و روی کریه این افسر آمریکایی نژادپرستی می‌بارد. مع‌الاسف این جانی در ارتکاب چنین جنایت نابخشودنی تنها نیست. سردمداران نژاد سفید سده‌هاست به دروغ سنگِ "مسیحیت"، "تمدن"، "دموکراسی" و "حقوق بشر" را به سینه زده‌ و گوش فلک را با این پروپاگاندای دروغین شان کر نموده‌اند! آمریکا و بنیادهای به اصطلاح حقوق بشرِ وابسته به آن سالیانه گزارشهای چند ده صفحه‌ای مملو از دروغ و افترا از "نقض حقوق بشر" از برخی کشورهای جهان را منتشر می‌کنند، ولی دریغ از یک گزارشی یک صفحه‌ای پیرامون شرّارت زمامداران و رفتار ددمنشانه پلیس پلیدش نسبت به نژادهای غیر سفید. این درنده خویی در یک زنجیره‌ای ناگسسته از یک نسل به نسلی دیگر منتقل می‌شود. دستگاه قضایی نژاد پرست آمریکا این افسر دیوصفت را سرانجام یا تبرئه و یا در بدترین حالت فقط چند روزی از وظیفه‌اش سَبُک‌دوش می‌کند. وقتی آبها از آسیاب افتاد دوباره سرِ کارش بر می‌گردد. روز از نو روزی از نو.
  • امید IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 1
    پلیس ایران هم باید با قدرت با خلافکاران و مزاحمین نوامیس مردم برخورد کند. من از سیاستمداران آمریکا خوشم نمیاد ولی از پلیس تو هر کشوری باید حمایت بشه تا مردم احساس امنیت کنند.
  • DE ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    2 0
    ویروس کرونا پاک سه نیملیتریهای بیسواد و گداگشنه تازه به دوران رسیده را از تیتر اول روزنامه ها برد به تاریخ خانه ذباله دانی تاریک! حالا اگه این اتفاق قبل از کرونا در ایران افتاده بود سه نیملیتریهای بیشخصیت و لات چری دنیا را میگذاشتند روی سر خرشون. لعنت به فاشیست های نژادپرست امریکاه و دنباله لیبرال و وطنفروش وغربگداهای آنها در ایران. ای بی وطن وطنفروش این امریکای توست خوب چشمان کورت را باز کن وببین این تازه با صدها میلیون انسانی که امریکاییها تا حالا مستقیم و غیر مستقیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس