کد خبر 1076482
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
جنتی و رئیسی و روحانی میهمانان جلسه افتتاحیه مجلس/منتخبان به مرقد امام(ره) نمی‌روند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس جزئیات برگزاری جلسه افتتاحیه پارلمان و میهمانان دعوت شده به جلسه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات برگزاری جلسه افتتاحیه مجلس یازدهم، اظهار داشت: هیئت رئیسه سنی جلسه افتتاحیه را آغاز می کند و پس از آن معاون اجرایی پارلمان درباره عملکرد مجلس دهم و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گزارشی درباره انتخابات، به منتخبان ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور نیز در جلسه افتتاحیه حضور دارند و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت ؛ علاوه بر این آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه و آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نیز در جلسه افتتاحیه مجلس حضور دارند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: پس از آن قرعه کشی شعب انجام شده و هیئت رئیسه سنی زمان برگزاری جلسه بعدی برای تصویب اعتبارنامه منتخبان و همچنین تعیین هیئت رئیسه رسمی اجلاسیه اول را تعیین می‌کند.

عباسی یادآور شد: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس منتخبان پس از جلسه افتتاحیه برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) در مرقد امام راحل حضور می‌یافتند که، این دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا و پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت این اقدام انجام نشده و به زمان دیگری موکول شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس