کد خبر 1076322
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا از اینکه در بحبوحه بحران ناشی از کرونا در حین بازی کردن گلف مشاهده شده دفاع کرد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز دوشنبه به انتقاد رسانه‌های کشورش درباره اینکه در بحبوحه بحران کرونا در حال انجام بازی گلف بوده پاسخ داد. 

او در توئیتر نوشت: «درباره این واقعیت که من آخر هفته برای بیرون رفتن و شاید برای انجام قدری ورزش گلف بازی کردم داستان‌هایی مطرح شده است. رسانه‌های جعلی و کاملاً فاسد طوری وانمود می‌کنند که انگار این کار گناهی نابخشودنی بوده است- می‌دانستم که این اتفاق می‌افتد.»

بیشتر بخوانید:

کنایه بایدن به گلف‌بازی ترامپ

وی در ادامه نوشت: «چیزی که انها نمی‌گویند این است که این اولین بازی گلف من ظرف ۳ ماه گذشته بود و اگر سه سال هم منتظر می‌ماندم آنها به رسم معمول مقاله‌های انتقادی خودشان را می‌نوشتند. آنها از شدت نفرت و دروغگویی مریض شده‌اند. حقیقتاً دیوانه‌اند.»

شبکه خبری سی‌ان‌ان پیش از این گزارش داده بود ترامپ در شرایطی که نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از مردم آمریکا به دلیل شیوع کرونا جانشان را از دست داده‌اند روزهای شنبه و یکشنبه حین بازی گلف در باشگاهش در ایالت ویرجینیا مشاهده شده است. 

ترامپ قبل از ورود به کاخ سفید در کسوت رئیس‌جمهور آمریکا از «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور قبلی به دلیل بازی کردن گلف در هنگام شیوع بیماری «ایبولا» انتقاد کرده بود. 

آمریکا با بیش از ۱.۶ میلیون مبتلا کووید-۱۹ (بیماری کروناویروس ۲۰۱۹) در صدر جدول کشورهای دارای بیشترین مبتلایان به این بیماری قرار گرفته است. 

پژوهش‌های انجام‌شده در آمریکا نشان می‌دهند شمار مرگ و میرها در این کشور بر اثر این بیماری تا تاریخ ۱ ژوئن به بالای ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Bndboy IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    1 0
    حالا چون ترامپ هستن اشکالی نداره کار درست و به جایی انجام داده ، احتمالا توی زمین گلف خودش داره جا پیدا میکنه واسه دفن کردن اون صد هزار سیاهپوست و مهاجر و پیرمردو پیرزنی که بی دلیل کشته شدن !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس