کد خبر 1076228
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
جاده

سرهنگ شرافتی درباره محدودیت‌های تردد در محورهای شمالی کشور توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا  اظهار کرد: پیش بینی ما برای تعطیلات عید فطر سال جاری یک موج رفت و یک موج برگشت بود.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: موج رفت و خروج هموطنان از پایتخت به محورهای شمالی و سایر محورهای مواصلاتی کشور از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه شروع شد و تا یکشنبه ۴ خردادماه ادامه داشت که محورهای شمالی از حجم بالای ترافیک برخوردار بودند و ترافیک سنگین و نیمه سنگینی را در محورهای شمالی کشور داشتیم.

او گفت: پیش بینی ما بر این بود که از امروز موج برگشت را باتوجه به پایان تعطیلات داشته باشیم و همین اتفاق هم در محورهای شمالی رخ داد.

سرهنگ شرافتی بیان کرد: محورهای شمالی منتهی به پایتخت کشور از حجم بالای ترافیک برخوردار بودند و به همین دلیل از ساعت ۱۲ امروز ترافیک را از مرزن آباد به سمت کرج به طور یکطرفه اعمال کردیم و در حال حاضر هم ترافیک در آن محور به طور یکطرفه به سوی کرج و تهران است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: در شمال به جنوب محور هراز هم ترافیک نیمه سنگینی را داریم و تردد پر حجمی را در محور هراز و فیروز کوه شاهد هستیم.

او گفت: در محور هراز، فیروزکوه و کرج_چالوس محدودیت‌هایی را داشتیم.

سرهنگ شرافتی افزود: در محور فیروزکوه محدودیت‌هایی را برای تریلرها و کشنده‌ها داشتیم و به جز وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امشب از تردد انها، از فیروز کوه به سمت تهران جلوگیری می‌کنیم.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا گفت: همچنین تردد وانت بارها در محور هراز از ساعت ۸ تا ۲۴ امشب ممنوع است.

او بیان کرد: در محور هراز اگر حجم ترافیکی مان سنگین و نیمه سنگین شود، اعمال محدودیت خواهیم داشت و از رودهن به سمت آمل از تردد وسایل نقلیه جلوگیری می‌شود و مسیر را از آب سرد به سمت رودهن به جهت هدایت ترافیک یکطرفه می‌کنیم تا هموطنان با مشکلات کمتری به مقصد خود برسند.

سرهنگ شرافتی افزود: توصیه می‌شود رانندگان با پرهیز از چهار تخلف مهم، نداشتن توجه کامل به جلو، خستگی و خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ که بیش از ۸۰ درصد از تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند، رانندگی کنند.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا بیان کرد: انشالله که هموطنان در صحت و سلامت به مقصد خود برسند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    ان شاءالله صحیح است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس