کنایه جهانپور به مدعیان تقلب در انتخابات ۸۸

سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی ۲۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق،  کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی ۲۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۳۶۴ مورد بستری و یک هزار و ۸۱۶ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. روند بیماریابی در کشور تقویت شده و موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان، امروز ۸۳ درصد از بیماران جدید را تشکیل می دهند. البته چندین هفته است که موارد جدید سرپایی بیش از ۸۰ درصد موارد جدید را شامل می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار جهانی کرونا +جدول

جهانپور افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۵ هزار و ۷۰۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۴۱۷ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۱۰۵ هزار و ۸۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. ۲۶۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۸۰۰ هزار و ۵۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است. در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۳ استان موارد فوتی صفر و در ۸ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 3
    باسلام:خدمت زحمت کشان مشرق وقبولی طاعات وعبادات شماعزیزان به درگاه حق تعالی' وتبریک عید سعید فطربه شما وهم وطنان عزیزمان-جناب مشرق فعلا که توشهر ودیار ما وضعیت "قرمزه" ونمیتونیم ازدست این ویروس "نحس"بیرون بیاییم لطفا وخواهشن درخواست داریم ازمحضر شریفتان که قسمتی دیگرآز:"زندگی نامه"ممدسعودی" را چاپ بفرمایید .باتشکرفراوان آز*دزفول*پایتخت مفاومت ایران*

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس