کد خبر 1075845
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
حرم امام رضا(ع)

آستان قدس رضوی طی اطلاعیه‌ای ساعات بازگشایی حرم مطهر و نکات ضروری که هنگام تشرف توسط زائران باید رعایت شود را اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آستان نیوز، آستان قدس رضوی طی اطلاعیه‌ای ساعات بازگشایی حرم مطهر و نکات ضروری که هنگام تشرف توسط زائران باید رعایت شود را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که بعد از دوره‌ای سخت و ناگوار، مجددا توفیق خدمتگزاری به زائران آستان مقدس رضوی را نصیب خادمان این حریم آسمانی نمود.

بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ان شالله از روز دوشنبه ۵ خرداد ماه صحن‌های حرم مطهر علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء به روی زائران ارجمند روزانه از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب بازگشایی خواهد شد.

به‌منظور حفظ سلامتی زائران ارجمند تقاضا داریم در زمان تشرف نسبت به رعایت موارد ذیل اهتمام فرمایند:

۱- رعایت اصول بهداشتی اعم از شست و شوی مکرر دست‌ها، همراه داشتن ماسک و دستکش، پوشاندن بینی و دهان در زمان عطسه و سرفه، خودداری از دست دادن و روبوسی و ...

۲-  همکاری با خادمان، حفظ نظم و انضباط و فاصله اجتماعی در هنگام تشرف

۳- همراه داشتن جانماز، کتب ادعیه و قرآن شخصی و چادر برای بانوان محترم

ان شالله با تلاش خادمان و مشارکت زائران ارجمند در اجرای شیوه‌نامه‌ها و حفظ نظم و فاصله اجتماعی مناسب در حرم مطهر رضوی، شرایط تشرف به زیارت و بهره‌مندی از انوار قدسی این مضجع نورانی برای همگان استمرار داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدایوب IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    8 2
    آیا درشب کرونا فعال میشود که شب حرم مطهر امام رئوف به روی زائران بسته میشود آیا میشود ستاد مبارزه با کرونا برای مردم توضیح دهد که علتش چیست پنج شنبه شب با پرواز ساعت20و45دقیقه هواپیمایی تابان پرواز 6341 آزمشهد به تهران آمدم اتوبوس حامل مسافران از ترمینال تا درب هواپیما انقدر سوار کردکه فاصله فقط 10 سانتیمتر بود آنجا کرونا نیست اما درحرم امامان مردم کرونا میگیرند جناب علی برکت الله هراسبی داری بتازون چوب خدا صدا نداره
    • بهزاد جون IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      1 6
      بله دانشمندان به این نتیجه رسیدند که در شب که هوا خنک تر میشه کرونایی منحوس فعال‌تر میشه. یکم برو به اطلاعات علمی ت اضافه کن
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    7 1
    فقط خود امام رضا جواب اینهمه بی حرمتی ونفهمی رو بده
  • سید IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    1 0
    سلام بر امام رئوف،،،،،،کاش روزگار گذشته برگرده،، وما در حرمت امنت عرض ادب کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس