فوتبال

دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با ثبت دومین برد متوالی زردپوشان وستفالن پس از آغاز مجدد رقابت‌ها همراه شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگا و در دومین روز از این هفته، امروز (شنبه) ۴ دیدار انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند میزبان خود ولفسبورگ را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

رافائل گوئریرو در دقیقه ۳۲ و اشرف حکیمی در دقیقه ۷۸ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. همچنین گرگ‌های میزبان در دقیقه ۸۲ با اخراج مستقیم فلیکس کلائوس ۱۰ نفره بازی را ادامه دادند. با این پیروزی دورتموند ۵۷ امتیازی شد و بار دیگر فاصله‌اش را با بایرن مونیخ صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد، بایرنی که امشب از ساعت ۲۱ به وقت تهران میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازیکن فرانسه مدال جام جهانی ۲۰۱۸ را آب کرد

شش سرمربی فوتبال با رکوردی تاریخی +عکس

تاثیرگذارترین چهره فوتبال جهان +عکس

در دیگر بازی مهم امشب تیم فوتبال بایر لورکوزن با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود بوروسیا مونشن‌گلادباخ را شکست داد و جای این تیم را در رده سوم جدول گرفت.

کای هاورتس در دقایق ۷ و ۵۸ (پنالتی) و اسون بندر در دقیقه ۸۱ برای لورکوزن گلزنی کردند و تنها گل مونشن‌گلادباخ هم در دقیقه ۵۲ توسط مارکوس تورام به ثمر رسید.

در سایر بازی‌های عصر امروز بوندس‌لیگا، پادربورن در خانه‌اش مقابل هوفنهایم به تساوی یک بر یک رضایت داد و وردبرمن ۱۰ نفره هم موفق شد میزبانش فرایبورک را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس