کد خبر 1075559
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
لیگ قهرمانان آسیا

یک روزنامه قطری مدعی شد کشورهای غرب آسیا با برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در یک کشور مخالفت کرده‌اند و چهار دیدار باقیمانده مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، وضعیت برگزاری ادامه بازی های باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ همچنان نامشخص است. در حالی که تنها دو هفته از این رقابت ها سپری شده بود، به خاطر ویروس کرونا کلیه مسابقات لغو شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تا به امروز نتوانسته سیستمی را برای از سرگیری بازی ها به صورت قطعی تعیین کند.

هر روز رسانه های مختلف از جمله کشورهای قطر و امارات که نمایندگان بانفوذی در کنفدراسیون آسیا دارند، خبرهایی از پیشنهادات مختلف اعضای کمیته مسابقات و راهکارهای AFC منتشر می کنند.

بیشتر بخوانید:

درخشش سرخابی‌ها در آسیا سخت شد

در تازه ترین خبر، امروز شنبه روزنامه استاد الدوحه قطر خبر داد کشورهای غرب آسیا با برگزاری بازی ها به صورت متمرکز در یک کشور مخالفت کرده اند و دلیل آن هم مجبور بودن باشگاه ها به حضور طولانی مدت در آن کشور است که مانع از اتمام لیگ داخلی خواهد بود.

این روزنامه مدعی شد آخرین پیشنهاد کنفدراسیون آسیا برگزاری چهار دیدار باقیمانده مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران با تدابیر سخت بهداشتی است. سپس مراحل یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی تنها به صورت تک بازی برگزار می شود.

استاد الدوحه همچنین از پیشنهاد AFC به فیفا برای برگزاری بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در ماه های اکتبر و نوامبر خبر داد و اعلام کرد که فیفادی سپتامبر احتمالا به بازی های دوستانه تیم های ملی اختصاص یابد.

تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده حاضر ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس