کد خبر 1075538
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
محمد ایمانی

شراط ویژه امسال، هر چند مانع راهپیمایی روز قدس شد، در عین حال موجب گردید تا جهان در یک ساعت خاص، پیام کم سابقه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای را بشنود.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

صد ها میلیون انسان غیرتمند در جهان، امسال غصه دار بودند که به خاطر ویروس منحوس کرونا نمی توانند  در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند. اما این محرومیت، با همه تلخی اش، یک شیرینی بزرگ به همراه داشت.

به تعبیر قرآن حکیم "عَسَیٰ أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَ یَجْعَلَ اللَّهُ فِیهِ خَیْرًا کَثِیرًا. چه بسا چیزی را ناگوار می شمارید و حال آنکه خداوند در آن، خیر بسیار قرار می دهد".

شراط ویژه امسال، هر چند مانع راهپیمایی روز قدس شد، در عین حال موجب گردید تا جهان در یک ساعت خاص، پیام کم سابقه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای را بشنود.

این سخنرانی حکیمانه، در حقیقت عصاره و فشرده و غنی سازی شده همه پیامی بود که می شد در راهپیمایی روز قدس، هر چه موثر تر، به گوش وجدان های بیدار جهان رساند و مانند یک سیلی آبدار بر گوش اسرائیل و آمریکا نواخت.

این چند فراز را دوباره مرور کنید:

مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل الله و فریضه اسلامی است. پیروزی در چنین مبارزه‌ای تضمین شده است.

امروز کرونا یک واقعیّت است و همه‌ انسانهای باشعور، مبارزه با آن را واجب میدانند. ویروس دیرپای صهیونیسم بی‌گمان از این پس دیری نمیپاید و به همّت و ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه‌کن خواهد شد

همه باید دست مبارز فلسطینی را پُر، و پشت او را محکم کنند. ما با افتخار، هر چه در توان داشته باشیم، در این راه انجام خواهیم داد.

یک روز تشخیص ما این شد که مبارز فلسطینی، دین و غیرت و شجاعت دارد و تنها مشکل او دستِ تهی از سلاح او است. به هدایت و مدد الهی برنامه‌ریزی کردیم و نتیجه این است که موازنه‌ قدرت در فلسطین دگرگون شد و امروز غزّه میتواند در برابر تهاجم نظامی دشمن صهیونیست بایستد و بر آن پیروز شود.

این تغییر معادله در سرزمین‌های اشغالی خواهد توانست قضیّه‌ فلسطین را به گامهای نهایی نزدیک کند. با دشمن وحشی جز با اقتدار و از موضع قدرت نمیتوان سخن گفت، و زمینه‌ی این اقتدار بحمدالله در ملّت شجاع و مقاوم فلسطین آماده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس