کد خبر 1075355
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
روز قدس در دمشق

دمشق امروز شاهد برگزاری متفاوت مراسم روز جهانی قدس به سبب تدابیر پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا بود.

به گزارش مشرق به نقل از منابع سوری، راهپیمایی روز جهانی قدس در دمشق امسال به سبب تدابیر پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا به شیوه ای متفاوت برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

راهپیمایی روز قدس در بغداد+ عکس

بر اساس این گزارش، تحت عنوان «قدس، راه و مسیر شهدا» راهپیمایی شهروندان با استفاده از خودروهایشان از میدان الامویین به سمت بزرگراه المزه و از آنجا تا مسجد الکرم و بازگشت مجدد به سمت میدان الامویین برگزار شد.

شهروندان سوری پرچمهای فلسطین و سوریه را بر خودروهای خود برافراشتند و پارچه نوشته هایی هم در مسیر راهپیمایی با تاکید بر اینکه قدس پایتخت ابدی فلسطین و مقاومت راه آزادی است، نصب شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    9 0
    چه راهپیمایی انجام بشود ویا نشود . این رژیم داعشی وصهیونیستی ریشه کن می شود. چرا؟ به چند دلیل! اول این که رژیم کثیف صهیونیستی با همه دولتها سر جنگ دارد .از پشت به دولتها خنجر می زند.ولی در روبروی دولت با لبخند حرف می زند. دوم هیچ فقط در هیچ زمان آرامش وقرار ندارد وهر دولتی را مانند عقرب نیش خواهد زد. سوم از دولتهای قدرتمند دزدی می کند. چهارم با کشورهای عربی خصوصا دولت آل سعود و شخ نشینان اماراتی جهت زیر پا گذاشتن قوانین مسلمانان حرکت می کند چه سنی وچه شیعه. پنجم همیشه دولت صهیونیستی بوی تعافن از کلامشان هواید است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس