کد خبر 1075333
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
‌

رسانه‌های پاکستان از سقوط یک هواپیمای مسافربری این کشور با ۹۰ سرنشین در نزدیکی فرودگاه کراچی خبر دادند.

به گزارش مشرق،  رسانه‌های پاکستان از سقوط یک هواپیمای مسافربری این کشور با ۹۰ سرنشین در  نزدیکی فرودگاه کراچی خبر دادند.

رسانه پاکستانی «جیو نیوز» گزارش داده ‌است که یک هواپیمای شرکت بین‌المللی این کشور که از شهر لاهور به سوی کراچی در حرکت بود، در نزدیک فرودگاه بین‌المللی جناح در شهر کراچی، سقوط کرده‌است.

«عبدال حافظ» سخنگوی هواپیمای پاکستان ضمن تایید این خبر گفت: این هواپیما ۹۰ مسافر داشته و از لاهور به سمت کراچی در حرکت بوده و در یک منطقه مسکونی سقوط کرده است.

وی افزود: جزئیاتی در مورد سرنشینان این حادثه تاکنون مخابره نشده است.

این هواپیما از نوع A۳۲۰ شرکت ایرباس بوده و تصاویر مربوط به محل حادثه دود غلیظ در منطقه را نشان می‌دهد و به گفته مقامات آمبولانس و تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وزارت بهداشت پاکستان اعلام کرده است در تمامی بیمارستان‌های کراچی پس از سقوط این هواپیما آماده باش و حالت اضطراری اعلام شده و کادر درمانی برای کمک‌رسانی به زخمی‌های احتمالی این حادثه آمادگی دارند.

سخنگوی هواپیمای پاکستان همچنین گفت: این هواپیما در حال فرود بوده و متاسفانه به دلیل نامعلومی در منطقه مسکونی نزدیک به فروگاه کراچی سقوط کرده است.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط رادیویی با هواپیما یک دقیقه قبل از سقوط قطع شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    8 7
    ایرباس قاتل
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      10 3
      بویینگ هم بیشتر از اون ادم کشته باشه کمتر نیست سالایانه صدها و بلکه هزار ها انسان را بویینگ و ایرباس میکشند و معلوم نیست چرا از هیچ کس مخصوصا رووووووشنفکرهای داخلی صدایی در نمیاید ؟ شاید برعکس اتفاقات داخلی که ان را جنایت مینامند معتقدند ان موارد کاملا طبیعی است
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      0 0
      ایرباس هواپیمای ایمن هست الکی نگو. احتمالا نقص از خود خدمه یا سیستم ناوبری زمینی بوده
  • احمق بیشعور IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    2 2
    کاره سپاهه ایرانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس