کد خبر 1075110
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
پوتین

رئیس‌جمهور روسیه به قهرمان مشهور کشورش وعده داد تا تمامی امکانات لازم برای درمان پدرش که به ویروس کرونا مبتلا شده را فراهم می‌کند.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه تلویزیونی ESPN آمریکا، علی عبدالعزیز، مدیر برنامه‌های حبیب نورماگمدوف، قهرمان دسته سبک‌وزن سازمان UFC و برترین مبارز MMA گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در تماس تلفنی با حبیب نورماگمدوف اعلام کرد تمامی حمایت‌های درمانی لازم برای سلامتی پدرش صورت خواهد گرفت.

پدر حبیب نورماگمدوف پس از ابتلایش به ویروس کرونا در یک بیمارستان در مسکو بستری شده و شرایط نامساعدی به خاطر عارضه قلبی نیز دارد.

عبدالعزیز گفت: پدر حبیب از نظر پزشکی در کما قرار دارد. حبیب در روزهای اخیر با پوتین در تماس بود و اووعده داد بهترین امکانات برای درمان پدرش اختصاص خواهد یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • morteza IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    دقیقا مثل مسولین کشورمون که به کشتی گیرهامون وعده داده امثال خبیب تو کشورمون کم نداریم که برای بالا بردن پرچممون زحمت زیاد میکشن متاسفانه جواب بچه های تیم ملی کشتیمون نباید پوچ باشه اونقدری که ورزش کشتی پرچممون رو تو خود آمریکا و روسیه برده بالا ورزش به اصطلاح یکمون فوتبال نبرده بالا جز مفت خوری چیزی نداشته ورزش اولمون رو بدادش برسین آی مسولین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس