ادبیات ایران

«آوای کتابخانه» عنوان ویژه برنامه رادیویی کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که به تازگی کار تولید و ضبط آن آغاز شده است.

به گزارش مشرق، این برنامه به سفارش کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وابسته به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه صوتی ۱۵ تا ۱۰ دقیقه ای با همکاری تعدادی از برنامه سازان رادیو و فعالان حوزه کتاب ساخته و در کانال ها و شبکه های اجتماعی این مجموعه و دیگر شبکه های اجتماعی برای استفاده علاقه مندان به حوزه مطالعه و کتاب منتشر می شود.

براساس این گزارش، اولین ویژه برنامه رادیویی «آوای کتابخانه» هفته گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شد که با استقبال خوبی از سوی اهالی فرهنگ و هنر و به ویژه کتاب دوستان و کتابخوان ها مواجه شد.

این ویژه برنامه تلاش دارد تا در بخش ها و قالب های گوناگون به معرفی تازه ترین کتاب ها و محصولات فرهنگی منتشر شده در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بپردازد.

همچنین معرفی برنامه های کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و گفت و گو با ناشران، اعضای کتابخانه و علاقه مندان به این حوزه از دیگر بخش های این ویژه برنامه رادیویی است.
این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری " علی البرزی" گویندگی "زهرا صوفی" و نویسندگی "کبری جعفری" ساخته و در اختیار علاقه مندان در شبکه های اجتماعی  قرار می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس