کد خبر 1074875
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
ورزش

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: اگر شرایط مهیا شود، همین فردا من در ایران خواهم بود.

به گزارش مشرق، رضا مهماندوست در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی تکواندو آذربایجان اظهار داشت: با توجه به حساسیتی که فدراسیون تکواندو آذربایجان دارد، ما تمریناتمان را قطع نکردیم و حتی در دوران قرنطینه، تمرینات را از طریق فضای مجازی پیگیری می کردیم. در حال حاضر نیز تمریناتمان را در کمپ تمرینی در خارج از باکو در ۲۵ کیلومتری این شهر برپا کرده ایم.

بیشتر بخوانید:

کدام رشته‌های ورزشی نمی‌توانند فعالیت کنند؟

فدراسیون تکواندو به رزمایش مومنانه پیوست

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان در خصوص عدم پرداخت مطالبات توسط فدراسیون آذربایجان و اینکه بخاطر مسائل مالی ایران را ترک کرد اما حالا در آذربایجان مدتهاست پولی به او پرداخت نشده، گفت: ما در حدود ۱۰ ماه پرداخت معوقه داشتیم اما اینطور نیست که مطالبات ما پرداخت نشود. به اندازه ۹ ماه به ما پولی پرداخت نکرده اند. از طرفی من بخاطر پول از ایران جدا نشدم بلکه بابت دروغ هایی که رد و بدل شد از تکواندو ایران فاصله گرفتم. چون من با خلوص نیت برای کشورم ایران کار می کردم اما کسانی که در راس کار بودند، با دروغ با من صحبت می کردند و مرا از کار کردن دلسرد می کردند. البته من همه آن ها را بخشیدم و حلالشان کردم.

مهماندوست پیرامون بازگشت احتمالی به ایران تاکید کرد: من عاشق ایران و مردم ایران هستم اما وقتی شرایط مهیا نباشد، کاری از دست من برنمی آید. من با شرایط موجود نمی‌توانم به کشورم برگردم و در خدمت ایران باشم. اگر شرایط مهیا شود، همین فردا من در ایران خواهم بود. البته در حال حاضر مربیان خوبی در ایران مشغول بکار هستند که نیازی به بودن من در تکواندوی ایران نیست.

وی افزود: در صورتی که گروهی که سر کار هستند، حسن نیت خود را نشان دهند و یا اینکه گروه جدیدی بر روی کار بیایند، این امکان وجود دارد مجددا بتوانم در ایران فعالیت کنم. اگر چه اعتقاد دارم مربیان ایران کارشان را به درستی انجام می دهند.

وی که با رادیو ایران صحبت می کرد، در خصوص انتقال ورزشکاران ایرانی به تکواندوی آذربایجان تصریح کرد: من نقشی در انتقال ورزشکاران ایرانی به آذربایجان نداشتم. جدیدا آذربایجانی ها چون در تکواندو به سطحی رسیده اند که دیگر نیازی به جذب مهاجر ندارند، این اتفاق نمی افتد و دیگر تکواندوکار لژیونر جذب نمی کنند و در حال حاضر تمرکز خود را بر روی  پرورش ورزشکاران خود گذاشته اند.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو در خصوص وضعیت سجاد مردانی شاگرد سابق خود که هنوز نتوانسته سهمیه المپیک را کسب کند، اظهار داشت: تنها شانس مردانی برای کسب سهمیه المپیک مسابقات قاره ای است. او باید امیدوار باشد که یکی از ورزشکاران در وزن سجاد مردانی دچار مشکل شود که وی بتواند در المپیک جایگزین آن شود. به جرات می گویم مردانی جز ۴ نفر برتر وزن خودش است و حیف است در المپیک حضور نداشته باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان در خصوص به تعویق افتادن رقابت های المپیک نیز تاکید کرد: ما چون ورزشکار آسیب دیده نداشتیم، ضرر کرده ایم. ورزشکاران ما پا به سن گذاشته اند و تعویق المپیک شرایط خوبی برای تکواندو آذربایجان به همراه نخواهد داشت. با این تعویث و شرایط موجود ما برای زنده نگه داشتن این سیستم کار سختی پیش رو داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    حرف بی خود نزن! اولش فکر کردی اونجا بهشته اما حالا مثل چی پشیمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس