کد خبر 1074845
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

بیمی‌لایک متعلق به شرکت کارگزاری رسمی بیمه چترآسایش ایرانیان زیرمجموعه هلدینگ تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو می باشد که از ابتدای سال 1392 فعالیت خود را در امور دلالی رسمی مستقیم بیمه و مشاوره امور بیمه ای با مجوز رسمی فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود. این کارگزاری به عنوان بزرگترین شرکت کارگزاری بیمه در کشور مفتخر است که با شرکت های بزرگی از جمله شرکت ایران خودرو همکاری می کند. در حال حاضر بیمه نامه هر خودروی تولیدی ایران خودرو، با نام این کارگزاری صادر می گردد. در سال 1397 با هدف گسترش فعالیت های این کارگزاری در سطح کشور سامانه بیمی لایک راه اندازی گردید تا با استفاده از فناوری های نوین و نیروی انسانی متخصص و مجرب نقش موثری در تامین آرامش، افزایش رضایتمندی و امنیت خاطر مشتریان عزیزمان داشته باشیم.

بیمی‌لایک چیست؟

وبسایت بیمی لایک همیشه و در همه جا در دسترس است. اگر شما دنبال خرید بیمه نامه هستید کافی است که وارد سایت شوید و بیمه نامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در کمتر از 5 دقیقه و با تکمیل اطلاعات درخواستی قیمت و شرایط شرکتهای بیمه مختلف به شما نمایش داده می شود. می توانید شرکت های بیمه مختلف را با هم مقایسه کنید، از مشاوران ما برای انتخاب بهتر کمک بگیرید و در نهایت شرکت بیمه ای رو که دوست دارید انتخاب کنید . ما بیمه نامه را برایتان رایگان ارسال می کنیم.

خدمات بیمی‌لایک Bimilike.com

سامانه بیمی لایک به چند طریق به شما خدمت رسانی می کند:

ارائه کلیه رشته های بیمه ای و بیمه‌نامه‌ها

خدمات بیمی لایک منحصر به رشته بیمه ای خاص نمی باشد. هر نوع بیمه نامه از انواع  رشته های بیمه ای نظیر بیمه های اموال، بیمه های اشخاص، بیمه های مسئولیت و مهندسی ، بیمه عمر را می توانید از سایت بیمی لایک خریداری کنید. مثلا بیمه شخص ثالث به عنوان تنها بیمه اجباری بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است و برای جبران خسارت های جانی و مالی وارده به اشخاص ثالث می باشد .

بیمه بدنه به عنوان بیمه مکمل خودرو برای جبران خسارت های است که به خودرو خودمان در اثر حوادثی از جمله آتش سوزی، سرقت و تصادف و ... وارد می شود.

بیمه موتور سیکلت بیمه ای است که برای جبران خسارت های مالی و جانی ست که به اشخاص ثالث و راکب موتور وارد می شود.

بیمه آتش سوزی نیز از جمله بیمه هایی است که بدلیل حق بیمه نسبتا پایینی که دارد مورد استقبال شهروندان بسیاری قرار گرفته و خسارت های مالی وارد به ساختمان و تاسیسات و اثاثیه را جبران می کند.

هر یک از انواع بیمه نامه فوق هم اکنون از سامانه بیمی‌لایک قابل خریداری می باشد.

همکاری با شرکت های بیمه مختلف

محصولات بیمی لایک منحصر به ارائه بیمه نامه از یک شرکت بیمه خاص نمی باشد. بیمی لایک با ارائه خدمات بیمه ای از شرکت های بیمه مختلف تنوعی برای خرید ایجاد نموده است. علاوه بر این، سامانه بیمی لایک با درج اطلاعاتی از جمله سطح توانگری مالی، سهم بازار، تعداد شعب پرداخت خسارت و میزان رضایتمندی مشتریان امکان مقایسه بهتر و خرید آسانتر را برایتان فراهم نموده است. برای مثال شرکت بیمه ایران به عنوان اولین شرکت بیمه و تنها شرکت بیمه دولتی کشور بیشترین سهم بازار را در بیمه شخص ثالث دارد. همچنین شرکت بیمه آسیا و البرز که از جمله با قدمت ترین شرکت ها در صنعت بیمه هستند از نظر سطح توانگری در سطح اول قرار دارند، و مناسبترین قیمت ها را ارائه می دهند. بیمه دانا یکی دیگر از شرکت های بیمه ایست که از دیر باز در رشته های بیمه ای مختلفی فعالیت دارد. این شرکت بیمه از نظر سطح توانگری در سطح اول قرار دارد وتعداد 72 واحد پرداخت خسارت برای رفاه و آسایش خاطر بیمه گذاران دارد. در حال حاضر شرکت های بیمه ایران، بیمه آسیا ، بیمه البرز، بیمه دانا، بیمه رازی، بیمه معلم، بیمه آرمان، بیمه تعاون، بیمه نوین، بیمه سینا، بیمه پاسارگاد، بیمه دی و بیمه کوثر طرف همکاری با بیمی لایک هستند.

ارائه مشاوره تخصصی

بیمی لایک متشکل از یک تیم متخصص در کلیه رشته های صنعت بیمه می باشد که از طریق تماس یا مکاتبه آنلاین می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.  مشاورین بیمی لایک صبورانه شما را در انتخاب بیمه نامه مورد نظرتان راهنمایی می کنند و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می دهند. مشاوران ما شما را از ابتدا تا پس از خرید بیمه نامه و حتی در صورت بروز خسارت همراهی می کنند.

ارائه بن تخفیف های مختلف

با عضویت در بیمی لایک علاوه بر دسترسی به مناسبترین قیمت های بیمه نامه از آخرین تخفیفات گروهی و مناسبتی نیز بهره مند می شوید. علاوه بر آن با هر بار خرید از وبسایت ما اعتبار هدیه دریافت می کنید .

نحوه فروش

در بیمی لایک امکان خرید بیمه نامه به دو صورت وجود دارد. نقدی و اقساطی.

ایجاد درگاه بانکی امن از امکاناتی ست که بیمی لایک به جهت پرداخت های آنلاین حق بیمه فراهم نموده است. خرید بیمه بدنه اقساطی و بیمه شخص ثالث اقساطی با حداقل مبلغ پیش پرداخت و باز پرداخت به صورت اقساط بلند مدت از تسهیلاتی است که بیمی لایک برای آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت اقساطی بیمه نامه دارند؛ فراهم نموده است. خرید اقساطی از سامانه بیمی لایک با ارائه چک معتبر و برای همه مشتریان صورت می پذیرد. در صورتی که مایل باشید بدون چک بیمه نامه اقساطی بخرید ، شما می توانید بیمه نامه خود را به صورت کوتاه مدت خریداری نمایید.

امتیازات بیمی‌لایک

تحویل رایگان بیمه نامه

در زمان خرید بیمه نامه با انتخاب زمان و مکان، در هر کجا و در هر لحظه که بخواهید بیمه نامه را تحویل می گیرید. هزینه ارسال بیمه نامه رایگان است و هیچ هزینه اضافی را پرداخت نخواهید کرد.

بازدید رایگان سلامت مورد بیمه

برخی از بیمه نامه ها از جمله بیمه بدنه و بیمه آتش سوزی و در برخی موارد خاص بیمه شخص ثالث، پیش از صدور می بایست مورد بازدید قرار گرفته و سلامت آن توسط کارشناس بیمه گر تایید شود. این خدمات را از وبسایت بیمی لایک به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه دریافت نمایید.

شرکت در قرعه کشی

با هر خرید از وبسایت بیمی لایک در قرعه کشی های دوره ای شرکت داده می شوید. بیمی لایک جوایز نفیسی برای برندگان خوش شانس در نظر گرفته است.

مجله اینترنتی

برای اطلاع از آخرین اخبار بیمه ای مرتبط به مجله اینترنتی ما سر بزنید. در این خبرنامه همکاران ما کوشیده اند آخرین اخبار بیمه‌ای و اطلاعات جامع از انواع رشته های بیمه را به صورت موضوعی برایتان جمع آوری نموده تا ریز و درشت قوانین و آیین نامه های اجرائی بیمه را دریابید.

امکان ثبت یادآور بیمه

تمدید به موقع بیمه نامه از عوامل بسیار مهمی است که غفلت از آن تبعات بسیار دارد و ممکن است خسارات هنگفتی را وارد نماید. با ثبت نام در یادآور بیمی لایک هیچ وقت تاریخ انقضای بیمه نامه خود را فراموش نخواهید کرد. بیمی لایک این امکان را فراهم آورده است تا چند روز قبل از اتمام بیمه نامه با ارسال پیامک تمدید بیمه نامه شما را یادآوری کند.

خدمات پس از فروش

رسالت ما با فروش بیمه نامه تمام نمی شود. ارائه مشاوره رایگان، پاسخ گویی آنلاین به سوالات شما و پیگیری هر گونه مشکل در زمان خرید بیمه نامه، صدور الحاقیه یا بروز خسارت از خدمات بیمی لایک است که به تمام کاربران سایت ارائه می شود.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس