کد خبر 1074844
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲

از آغاز اسفندماه سال گذشته که بحران جهانگیر کرونا در ایران هم نمود پیدا کرد رسانه دوست‌داشتنی بزرگ سینما هم از این بحران بی بهره نبود و این صنعت هنری ضررهای هنگفت میلیاردی را تجربه کرد. در حالی که دفتر کل نظارت بر نمایش آثار سینمایی پروتکلهایی بهداشتی را برای نمایش این آثار به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کرد اما در نهایت مسئولان این حوزه تصمیم گرفتند که اکران فیلمهای سینمایی در درون سینماها را فعلا منتفی اعلام کنند و راه‌های جایگزین مانند اکران آنلاین این آثار را برای جلوگیری از ضرر بیشتر سینماگران و نخوابیدن کامل این صنعت پیشنهاد دادند که این امر هم همان ابتدای امر با مخالفانی روبرو بود اما در نهایت تصمیم بر این شد که اکران بر بستر آنلاین آثار سینمایی را در دستور کار قرار دهند که رفته رفته مورد استقبال سینما دوستان قرار گرفت و تهیه کنندگان و کارگردانان سینما را از دلسردی بسیار زیادی که در آن به سر میبردند رهانید.

اما این نکته قابل تأمل است که در کشورمان به مسأله کپی رایت به آن صورت که باید و شاید توجه نمی‌شود و ممکن است نسخه‌های اکران آنلاین فیلم‌ها به محض انتشار در سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای غیرمجاز مورد پخش قرار گیرد اما با این حال این طرح اجرا شد و چند فیلم هم به صورت آنلاین به اکران درآمد. شاخص‌ترین و اولین فیلمی که به صورت آنلاین در سینمای ایران در بهبهه ویروس کرونا اکران شد و از اقبال عمومی مناسبی برخوردار بود فیلم جدید کارگردان صاحب نام سینما «ابراهیم حاتمی‌کیا» با نام «خروج» است که توانست رکورد قابل قبولی را برجای بگذارد. اما میخواهیم فیلمهای جدیدی را که به صورت آنلاین اکران می‌شوند را به شما معرفی کنیم، هرچند شما میتوانید به سایت پلی استپ دانلود فیلم هم مراجعه کنید.

فیلم زیر نظر


این فیلم ساخته‌ی «مجید صالحی» در ژانر «کمدی» می‌باشد که هم اکنون بلیطهای آن به فروش می‌رسد و می‌توانید پس از خرید بلیط به صورت آنلاین این فیلم را از خانه و هر کجا که به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید تماشا کنید. لازم به ذکر است سانس نمایش این اثر هشت ساعته بوده و پس از خرید بلیط 8 ساعت فرصت دارید این فیلم را تماشا کنید و باید زمان دیدن این فیلم را طوری تنظیم کنید که در این مدت زمان تماشای این اثر را از دست ندهید و پس از گذشتن این مدت زمان دیگر قادر به تماشای اثر نیستید و بایستی مجددا بلیط جدیدی را تهیه فرمایید. همچنین به دلیل حفظ و رعایت حقوق صاحبان این آثار که به صورت آنلاین اکران می‌گردد امکان دانلود آن در سایت‌های اکران آنلاین نیست.

این فیلم کمدی اولین اثر مجید صالحی در مقام کارگردانیست داستان آن از این قرار است که محسن پس از خرید مایحتاج منزل به خانه برگشته و می‌بیند که مبلی که امید روی آن نشسته آسیب دیده است و محسن امید را مقصر این اتفاق می‌داند. در این حین همسر محسن مهشید هم بسیار به این مبل علاقه دارد و از سفری که رفته بود به خانه قرار است برگردد. داستان فیلم بسیار ساده است اما این بازیگران و فیلمنامه آن است که جذابیت به این اثر داده است اما باید دید که این فیلم توسط تماشاگران مورد استقبال قرار میگیرد یا خیر.

در این فیلم کمدی خانوادگی بازیگران سرشناسی همچون امیر جعفری، رضا عطاران، مهران احمدی، امیر نوری، آزاده صمدی و سامیه لک به ایفای نقش می‌پردازند. اگر موفق به دیدن این فیلم در اکران آن نشده اید نگران نباشید زیرا میتوانید در سایت پلی استپ دانلود فیلم جدید این فیلم کمدی زیبا را تماشا کنید.

 فیلم طلا

فیلم بعدی که قرار است به شما معرفی کنیم با تهیه کنندگی «رامبد جوان» و «محمد شایسته» و با کارگردانی و نویسندگی «پرویز شهبازی» است. این اثر یکی از فیلم‌های تحسین شده جشنواره سی و هفتم فجر است که با بسیار از آن استقبال شد و همچنین تحسین منتقدان را بر انگیخت

.
«طلا» فیلمی خانوادگی اجتماعی بوده و ساخته سال 1397 است که اینبار توانسته به اکران آنلاین راه پیدا کند و مهمان خانه‌های ما باشد. اما لازم است بدانیم کارگردان این اثر فیلمهای شناخته شده‌ای در کارنامه خود مانند «نفس عمیق»، «مالاریا»، «عیار 14» و دربند دارد و کارگردان شناخته‌ شده ایست.

در داستان این فیلم آمده است که چهار جوان قصد دارند راهی را برای پولدار شدن با ایده‌های خود ایجاد کنند اما همه چیز آنطور که باب میلشان است رقم نمی‌خورد. آنها بسیار از طرف دیگران تحقیر شده‌اند و همچنین از اینکه مدت‌های بسیاری را به کار کردن برای دیگران سپری کرده‌اند خسته شده‌اند و تصمیم دارند کاری برای خود با همکاری هم دست و پا کنند ولی مشکلات بزرگی سر راهشان قرار دارد.

در این فیلم بازیگران سرشناسی همچون «نگار جواهریان»، «هومن سیدی»، «طناز طباطبایی»، «هدی زین‌العابدین»، «احترام برومند» و «مهرداد صدیقیان» ایفای نقش می‌کنند. این اثر به نوعی مشکلات نیروی کار جوان کشور را به تصویر میکشد که به هر در میزند تا از زیر سایه مشکلات خود بیرون آمده و زندگی خود را سرو سامان دهد. در نقدهای مختلف فیلم آمده است که بسیاری با شخصیت‌های فیلم همزاد پنداری کرده و مشکلات آنها را مشکلات خود می‌دانند همچنین لازم به ذکر است دموی این فیلم در سایت پلی استپ فیلم بدون سانسور منتشر شده است.

پس از بحران کرونا تهیه کنندگان آثار سینمایی امید دارند به هر طریقی هزینه‌هایی که برای فیلم‌های خود متقبل شده‌اند را جبران کرده و حداقل با اکران آنلاین به درآمد برسند. امیدواریم از تماشای این دو فیلم لذت ببرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هومن کاشفی NL ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 1
    ممنون واجب شد زیر نظر رو ببینم حتما
  • ذیتان IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس