کد خبر 1074690
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
تبانی

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: به خطیر گفته بودم شکایت استقلال در CAS سرانجامی ندارد و خودش هم گفت به خاطر هواداران این کار را کرده است.

به گزارش مشرق، مهدی دادرس در خصوص این که چرا مدیران رأی کمیته استیناف را قبول نمی‌کنند و زیر بار نمی‌روند، اظهار داشت: مجبور هستند قبول کنند و به زور زیر بار می‌روند. عدالتخواهی در وجود ما نیست. عدالت آن زمان خوب است که من را بهره مند کند. همیشه یک نفر از رأیمان ناراحت می‌شود. فرهنگ عدالتخواهی‌مان ضعفیف شده و در فوتبال هم همینجور است.

وی در گفت‌وگو با رادیو جوان در رابطه با تهدید تیم‌ها به ارجاع رای ها به دادگاه CAS عنوان کرد: این تهدید به رفتن توهین است اما رفتنشان به دادگاه CAS حق قانونی است. نمی‌توانم خیلی چیزها را بیان کنم. تیم‌های پرطرفدار مثل آمریکا می‌مانند. قدرت اقتصادی، رسانه‌ای و نظامی دارند. هوادارانشان قدرت نظامی آنها هستند و دو عنصر آمریکا را دارند و با این دو عنصر به ما هجمه وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وقتی خطیر پیروز قربانی را بازی داد!

دادرس در خصوص رأی بازی سوپرجام که به ضرر استقلال شد، تاکید کرد: وقتی خطیر در استقلال بود و در آن زمان در فدراسیون هم فعالیت داشت، مقداری قبولش داشتم. به او گفتم شما که در فیفا کار می‌کنید، می‌دانید که این رأی به سرانجام نمی‌رسد و به سود شما نمی‌شود. او به من گفت؛ به خاطر هواداران باید به دادگاه برویم. در کمیته انضباطی 6-5 نفر حضور دارند و من هم به عنوان عضو فوتبالی عضو هستم. یک مقدار وجودمان را پر از عدالت کنیم، فقط یک مقدار.

وی در خصوص تهمت‌های مطرح شده به کمیته استیناف عنوان کرد: یک سری آدم این تهمت‌ها را می‌زنند و می‌گویند کمیته استیناف از جایی خط می‌گیرد. آنها چشم‌ها را بسته‌اند، دهان‌ها را باز کرده‌اند و منطق و دلیل ندارند. ما وظیفه‌مان است، باید حکم بدهیم و آنها باید قبول کنند که کمیته استیناف بر اساس قانون و آیین‌نامه این حکم‌ها را صادر می‌کند.

عضو کمیته استیناف در خصوص صحبت‌های مطرح شده در رابطه با شکایت سپاهان در دادگاه CAS گفت: من یک بار این موضوع را گفتم، چون به طنز این موضوع را مطرح کرده بودم، هجمه زیادی به من وارد کردند. بی دلیل و با دلیل به مسؤولان هجمه وارد کردند. خودشان هم می‌دانند مقصر هستند و مدیرعامل را هم عوض کردند، چون مدیرعامل قبلی نفوذ نداشت. تابش قربانی این ماجرا شد. امیدوارم وجودمان را پر از عدالت کنیم، همان گونه که شما آبرو دارید همه آبرومند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    24 40
    از چی ترسیدی وصله جدانشدنی از فوتبال بالاخره با عنایت خداوند انشاالله با نا عدالتی امثال شما برخورد میشه با اینگونه صحبت کردن نمی توانید خودرا تطهیر کنید
  • ناشناس IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    37 18
    چی بود یعنی دادگاه cas هم پرسپولیسیه ؟؟؟؟ اینایی دارن مغلطه میکنن و هی شکایت به اینجا و اونجا میبرن همش بخاطر فرافکنی هاشون هست وگرنه یه بچه هم میدونه رای که برا این دو تا تیم داده شده هر دو تا بخاطر فرار از ترس شکست بوده و بس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس