کد خبر 1074550
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
تکذیب نمایه

معاون درمان علوم پزشکی لرستان گفت: این خانم در هیچ کدام از سردخانه‌های استان بستری نبوده و بلافاصله پس از حضور در پزشکی قانونی زنده بودن وی مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، عباس پزشکی امروز در ارتباط با موضوع زنده شدن زن خرم‌آبادی، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این خانم در هیچ کدام از مراکز درمانی استان بستری نبوده‌است.

وی با بیان جزئیات این موضوع افزود: شب گذشته فردی همراه با مدارک شناسایی و برخی مدارک مربوط به بیماری خود برای دریافت مجوز دفن یک خانم به پزشکی قانونی استان مراجعه می‌کند که با توجه به نقص مدارک پزشکی و عدم وجود جسد در محل، مسئولان پزشکی قانون برای صدور مجوز دفن از او می‌خواهد که جسد را همراه خود به پزشکی قانونی بیاورد.

معاون درمان علوم پزشکی لرستان بیان کرد: این فرد صبح روز بعد به همراه جسد به پزشکی قانونی مراجعه می‌کند که پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود که او دارای علائم حیاتی بوده و اصلا فوت نکرده است. 

پزشکی تصریح کرد: بلافاصله پس از اقداماتی که تیم پزشکی بیمارستان شهید مدنی بر روی این فرد انجام داد او در حال حاضر در شرایط پایداری قرار دارد.

وی در پایان با تکذیب حضور ۱۸ ساعته فرد مذکور در سردخانه اظهار داشت: خبر اولیه که در این زمینه منتشر شد اشتباه بود و بر اساس پزشکی قانونی به عنوان مرجع رسمی در این زمینه، این خانم شب قبل از این رخداد در مراکز درمانی و یا سردخانه حضور نداشته است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    12 0
    عجب ابلهی بوده این یارو هیچی هیچی میخواسته بنده خدارو زنده به گورکنه
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
      3 4
      ابله تویی نه اون یارو. پزشک محترم داره افتضاح پزشکی جدید رو ماست مالی میکنه و تو نمیفهمی. این پزشکان محترم خودشون هم میدونن علم و تحصیلاتشون باد هواست و خطر کم شدن درامد میلیاردی بیخش گوششون هست لذا با تکذیب های دروغین و نیز با حملات ناجوانمردانه به عباس تبریزیان و روازاده و...به هر طریقی هست میخوان درامد میلیاردی رو پایدار کنند وگرنه امروزه طب سنتی و طب تبریزیان داره بیماری ها رو درمان میکنه که این پزشکان بهش میگن بیماری لاعلاج.
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
      2 2
      در سالهاقبل رسم برلین بود اگر شخصی شب فوت می کرد تا صبح برایش قران می خواندندیا به مسجد می بردند.معمولا چندساعتی تاخیر می کردند!!الن تا یارو چشمهاشو بست امبولانس حمل در خونشه!! گویا اطرافیان از مرده می ترسند یا ... به این میگن تهاجم فرهنگی!!
  • As IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    8 1
    خود دکترا میگن سکته قلبی ممکن است تا ۴۸ساعت بعد زنده شود ولی خودشان به این حرف عمل نمکنند وفوری روانه سردخانه میکنند ما چنین موردی داشتیم سرحال شده بود یکی دوساعت برای نماز رفتیم بیرون برگشتیم گفتند توی سردخونه است
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    2 0
    چه عجله ایی برای دفنش داشته
  • DE ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    5 0
    یادمون باشه سکته کردیم بعدش خیلی سردمون شد بردنمون سردخونه .اینجاست که موبایل همیشه باید همراه آدم باشه . با زور میخوان آدم رو هوالباقی کنن این دکتر ها. نفر بعدی!! اس ام اس از دیار باقی
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 2
    خوب ماسمالی کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس