کد خبر 1074517
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
بارش باران

عطایی تمهیدات مدیریت شهری برای مقابله با بارش‌های بهاری پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر پایتخت پس از بارش شدید باران گفت: بارش ساعت گذشته پایتخت به معنای واقعی کلمه بارش بهاری بود که حجم زیادی از ابرهای بارش زا از غرب تهران وارد و سپس به مناطق مرکزی رسیدند و در نهایت از شرق تهران خارج شدند.

بیشتر بخوانید:

بارش باران ادامه خواهد داشت

آب ماندگی در برخی معابر تهران

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که هیچ یک از انهار و مسیل‌های پایتخت گرفتگی نداشت، گفت: با توجه به لایروبی‌های انجام شده گزارشی مبنی بر گرفتگی مسیل‌ها و انهار نداشتیم و آب ماندگی و تجمع آب در معابر به علت حجم زیاد بارش باران بود.

عطایی در تشریح علت آب ماندگی در معابر پایتخت تصریح کرد: به دلیل حجم بالای بارش‌ها و زمانی که سپری می‌شود تا آب وارد جوی و انهار شود، آب ماندگی در معابر رخ می‌دهد که نیروهای فنی و عمرانی شهرداری تهران برای جمع آوری آب‌های مانده در گودی‌های خیابان‌ها و خط القعر معابر در سطح شهر مامور شدند.

او بیان کرد: در هماهنگی‌های انجام شده با سازمان هواشناسی کشور جهت اطلاع از طول زمان بارش ها، از امروز تا فردا تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در آماده باش کامل به سر می‌برند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی مبنی بر سقوط درخت به علت وزش شدید باد تا به این لحظه واصل شده است یا خیر؛ گفت: هیچ گزارشی تا به این لحظه مبنی سقوط درخت در معابر پایتخت به دلیل وزش باد واصل نشده است، زیرا شدت وزش باد به اندازه‌ای نبود که بخواهد باعث سقوط شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    اینچنین رسوایی در تاریخ مدیریتهای شهری بی سابقه. آن از شهرداری بودن عضو باند مخوف مشهد و این هم از سایرین.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    کی از دست مدیران بی لیاقت خلاص میشیم؟
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
      0 0
      تا ظهور اقا قربونش بریم اینها وبال گردن مردمند. دعا برای ظهور و فرج اقا . همین جمعه شاید بیاید شایدم نیاید
  • مرصاد IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    ضمن تشکر از زحمات پاکبانان مظلوم ؛ در این ایام کرونایی ، شهرداری باید بیشتر از مواقع عادی ، به نظافت معابر بپردازد ، که متاسفانه کم کاری های زیادی دیده می شود و مقصر اصلی هم ، شرکت پیمانکار است !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس