کد خبر 1074223
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
سه نقطه

پیش‌درآمد شماره ۱۲ سه‌نقطه به قلم دکتر مهدی محسنیان‌راد نگاشته شده و همچنین در این شماره سه‌نقطه، گفت‌وگو با لیلا ارشد، مدیر خانه خورشید منتشر شده است.

به گزارش مشرق، شماره دوازدهم مکتوب سه‌نقطه، با یک پرونده ویژه با موضوع «امید» و با طنزنوشته‌هایی که توسط نویسندگان کهنه‌کار و جوان به رشته تحریر درآمده است، خود را به زیور چاپ آراسته کرد.

در شماره ۱۲ سه‌نقطه که علاوه بر پرونده امید، دارای یادداشت‌های طنزآمیزی با موضوعات دیگر نیز هست، مطالبی چون «در تمشیت امور کروئینایی» نوشته علی‌اکبر قاضی‌زاده، «قرار بود بمیریم» نوشته فریدون صدیقی، «تا رعیت قرنطینه آموزد» به قلم یوسفعلی میرشکاک، «عیسای آمریکایی‌ها و مولا علی ایرانی‌ها» نوشته محمدحسین جعفریان، «آگاهی سفتایرو» به قلم کورش علیانی، «پاساژ، سس تک‌نفره، جیغ لنت ترمز» نوشته افشار مقدم، «رینگ خونین» نوشته سیدمحمد صاحبی، «منشور دوار امیدواری» به قلم احسان رضایی، «قرقی‌ها و گنجشک‌ها در قفس نمی‌مانند» نوشته احسان حسینی‌نسب و یادداشت‌هایی از مجید خسرو انجم، محمد صمدی، عماد رضایی‌نیک و… بخشی از چیزهایی است که در سه‌نقطه دوازدهم می‌خوانید.

پیش‌درآمد شماره ۱۲ سه‌نقطه به قلم دکتر مهدی محسنیان‌راد نگاشته شده و همچنین در این شماره سه‌نقطه، گفت‌وگو با لیلا ارشد، مدیر خانه خورشید منتشر شده است.

تهران‌شهر (پرونده‌ای دنباله‌دار درباره تهران) با نوشته‌هایی از فریدون مجلسی، سیداکبر میر جعفری، سعید مروتی، رضا سعیدی ورنوسفادرانی و مریم حسن‌نژاد، چهارمین قسمت از سلسله‌مطالب آموزش استندآپ‌کمدی محمود فرجامی و نخستین بخش کارگاه طنز دکتر اسماعیل امینی از دیگر مطالب این شماره سه‌نقطه‌اند. شماره ۱۲ سه‌نقطه در ۲۱۲ صفحه و با قیمت ۳۴ هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس