کد خبر 1074021
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
رقم اولیه طرح ملی مسکن تعیین شد/هر سرپرست خانوار ۴۰ میلیون تومان

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: متقاضیان طرح ملی مسکن در این شهر باید ۴۰ میلیون تومان به عنوان آورده اولیه اجرای این طرح را به شماره حساب اعلام شده واریز کنند.

به گزارش مشرق، سید مهدی هدایت در نشست خبری آخرین وضعیت طرح ملی مسکن و مسکن مهر در شهر جدید پردیس که به صورت ویدئو کنفرانس با خبرنگاران برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت عمران شهر جدید پردیس، کلنگ زنی ساخت متروی تهران- پردیس است که به طول ۲۴ کیلومتر در خردادماه امسال ساخت آن آغاز می‌شود و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجرای این پروژه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید

ثبت نام یک میلیون نفر در طرح ملی مسکن

بازارگرمی وزارت راه با اخبار ساخت‌وساز

معاون وزیر مسکن: سالانه ۶۰۰ هزار مسکن کمبود داریم

وی افزود: کلنگ زنی این پروژه که ارزش ریالی آن چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود پس از مصوبه دولت که در خردادماه به تصویب می‌رسد، آغاز می‌شود.

وی ۳۷ کیلومتر از مسیر رفت و برگشت این مترو را در تونل یک کیلومتر روی پل و ۸ کیلومتر در مسیر روباز عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت شهر جدید پردیس در خصوص اجرای طرح ملی مسکن در این شهر اظهار داشت: افتتاح حساب افراد واجد شرایط در بانک عامل انجام شده و متقاضیانی که شرایط آنها از سوی وزارت راه و شهرسازی تأیید شده است منتظر دریافت پیامک برای واریز آورده خود باشند.

وی آورده متقاضیان را ۴۰ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: شماره حساب و رقم پرداختی به متقاضیان پیامک خواهد شد.

به گفته هدایت ۱۹ هزار واحد مسکن ملی طی دو سال در شهر جدید پردیس ساخته خواهد شد که هشت و ۵۰۰ واحد آن را تعاونی‌های مسکن می‌سازند. زمین ساخت این هشت هزار و ۵۰۰ واحد به تعاونی‌های مسکن داده شده ولی ساخت و ساز آن بر عهده شرکت عمران پردیس نیست و تعاونی‌های مسکن ساخت و ساز آن را انجام می‌دهند ولی متعهد به اتمام فرآیند ساخت طی بازه زمانی اعمال شده از سوی شرکت عمران پردیس خواهند بود.

هدایت افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد از این ۱۹ هزار واحد در شهر جدید پردیس جانمایی شده و مابقی واحدها نیز تا پایان سال جانمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون برای هزار و ۶۰۰ نفر حساب در بانک عامل افتتاح شده و پیامک‌ها به تدریج در حال ارسال به سرپرستان خانوار است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره مسکن مهر این شهر تأکید کرد: ۶۰ درصد انشعابات مسکن مهر انجام شده و از آنجایی که دستگاه‌های خدمات رسان صرفاً انشعاب نهایی را به واحدها تحویل می‌دهند، لذا احداث زیرساخت خط لوله‌های آب و فاضلاب و دیگر زیرساخت‌های خدماتی این شهر جدید را شرکت عمران به عهده خواهد داشت که هزینه بالایی به ما تحمیل کرده است.

هدایت یادآور شد: با همکاری وزارت راه و شهرسازی توانستیم مصوبه قانونی تخصیص وام هزار میلیارد تومانی مسکن مهر را از بانک مرکزی و بانک مسکن اخذ کنیم و امیدواریم بانک مسکن هر چه زودتر این تسهیلات را در اختیار شرکت عمران پردیس قرار دهد تا بتوانیم در موعد مقرر واحدهای مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    بدبخت احمدی نژاد مسکن مهر میداد با 800 هزار تومان پول پیش. خیلی جالبه! 40 میلیون اول میگیرند برای هیچ! برای فضای خالی و با توجه به اینکه کمتر از 1 سال از عمر منحوس این دولت باقی مانده.
  • تورج مهدوی IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    چنانچه متقاضیان مسکن ملی قصد جابجایی از شهر محل سکونت خود به شهر دیگری را داشته باشند این جابجایی ممکن است؟
  • وجیهه خانوادگی IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    ما ثبت کردیم هنوز خبری نیس دفعه اول می گن تشابه اسمیه هنوز خبری نیس
  • ن IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    6 0
    اگر مردم ۴۰ میلیون داشتند که مسکن ملی ثبت نام نمی کردند واقعا فکر میکنند همه مردم مثل خودشان حقوق نجومی میگیرند نه خیلی از جوان هایی کا تازه ازدواج کرده اند با یک میلیون تومان حقوق دارند روزشان را می گذرانند بازم خدا احمدی نژاد را خیر بدهد مسکن مهر را با وضع مردم تطابق داد اما الان هرکاری بکنند نمیتوانند یک دهم کارهای احمدی نژاد را انجام دهند فقط تیتر کار را انجام میدهند
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      2 0
      زمان احمدی نژاد هم مسکن مهر ۲۰میلیون میخواست ما اوایل ازدواج فقط ۵تومن داشتیم نشد ثبت نام کنیم.الانم همون وضعه
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    مگه بقیه کشور ادم نیستن همش خبر تهران وپردیس رو میدین اخه یه خبرم از مسکن اصفهان وبقیه کشور بدین خبرتون ببینیم چه گلی به سرتون گرف تین
    • محمد IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
      0 0
      ثروت ساخت وساز حضرت اوردغان ام درپردیس آرزوست باید این همه آپارتمان پول بشه اسمش درهردوره عوض میشه روزی مسکن مهر روزی مسکن ملی همه دولتهای دنیا موظف ومکلف به ارتقاع زندگی خودهستند درایران تضعیف زندگی یعنی خانه ۷۰متربرای خانوارتعریف شده امروزحرف از۲۴متری ۳۶ متری میزنند
  • کامیارولایتی نژاد IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    استعلام میخوام ازثبت نام خودم
  • طلا US ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    موقع کرونا گفتید شماره ملی سرپرست خانوار روبفرستید ماهم فرستادیم ولی هنوز خبری از ثبت نام نیست شهرستان هستیم!!!
  • رضاحمیدی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    سلام.من کارگرم و چندماهه بیکارم پول پیش ندارم و هرچی درمیارم میدم به صاحبخانه.چون ندارم روزی یک وعده غذا میخوریم.هم خودم هم زن وبچه ام .خوب من از کجا بیارم مسکن ملی ثبت نام کنم .همه دروغ همه کلک .هیچکس به فکر ما بدبخت بیچاره ها نیست.
  • جعفری IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    فعلاکه فقط تهرانی هاادمن بقیه آدم نیستن ننویسیداورده مسکن ملی مشخص شدبگین مسکن ملی تهرانی هامشخص شد
  • امید IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    دم احمدی نژاد گرم مسکن مهر درست کرد.من چهل میلیون تومان از کجا بیارم اقای ریس جمهور .من که کارگرم ومستاجر ......
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    خونهای ملی مسکن قیمت تمام شدش با جیب مسیولین همخوانی داره نه با جیب مردم
  • Z IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    توی شهر قم کجا میسازن؟ باید اعلام کنن قبلش و کلا چقد تا پایان و تحویل دادن پول میگیرن؟ و اگه کسی خواست بفروشه میشه؟ چجوریاست ولا ارزشم نداره قسطشم زیاده اخه قشر کم درامد خیلی بشه ۴۰ م داده رهن نشسته اخه از کجاش یا حقوقا چقده ک بخان اینهمه قسط وام بدن
  • Reza IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    عجب مسکن مهر که با 5میلیون صاحب خانه میشدیم این دولت اقای روحانی مچکریم چه کرد
  • ارش IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    اخه خدا چندسال ما30 میلیون بابدبختی جمع جور کردیم دست صاحب خونه است چکار کنیم نمیشه این مبلغوچک بدیم بعد رفتیم داخل منزل این پورلو پرداخت کنیم تورا به این ماه خدا ی ارفاقی به ما مستاجریم انجام بدین به خدا هیچ آرزوی ندارم فقط مادرم توخونه خودش باشه ٱ رهبر عزیز مهربان خواهشمندیم به ما که واقعا راهی نداریم یگزشت بفرمایند. خدا سایه شمارا ازسرماکم نکند
  • رضا ف IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    تورو خدا کاری بکنید که من مستأجر صاحب خانه بشم دوتا بچه دارم
  • علی IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 0
    سلام ما مدارک تحویل دادیم ولی هنوز پیامی نیومده برای واریز ؟؟ دوباره باید ما که مدارک تحویل دادیم سایت بریم مدارک بارگذاری کنیم یا نه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس