کد خبر 1073957
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
محمدنبی

دبیرکل فدراسیون فوتبال پیش‌بینی می‌کند، انتخابات این فدراسیون در شش ماهه دوم سال جاری برگزار شود.

به گزارش مشرق، مهدی محمدنبی درباره سالگرد تأسیس موزه ملی ورزش اظهار داشت: موزه تاریخ هر کشور در صنعت ورزش است، از  اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می‌شود  حضور الگوهای ورزش در روحیه ورزشکاران تأثیر بگذارد.

 

وی درباره غرامت‌های مالی فدراسیون و مشکلات مالی فوتبال گفت: وکلای فدراسیون امور را پیگیری می‌کنند. مراحل قانونی انجام شده است و امیدواریم با دقت نظر کمیته تعیین وضعیت و مستندات، نتیجه به نفع ما باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد نتیجه شکایت ویلتموس تصریح کرد: در این مورد نمی‌توان پیش‌داوری داشت و باید تلاش کرد تا رأی به ضرر فوتبال ما نباشد.

نبی درباره اقدامات فدراسیون فوتبال در این پرونده گفت: سال گذشته در هیئت رئیسه مصوب شد که در این خصوص وکیل بگیریم. یک وکیل خارجی و دو وکیل ایرانی گرفتیم که با هم‌ هماهنگ هستند. مشورت‌های وکلا انجام شده است و لوایح را برای هم ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

انتقاد فدراسیون از ویلموتس/ کمی دیر نیست؟

وی راجع به اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال یادآور شد: فیفا با توجه به التزامات، انتخابات اسفند را به تأخیر انداخت. بحث اساسنامه از ضروریات است که مراحل قانونی خود را طی می‌کند. برآورد من این است که انتخابات در شش ماهه دوم سال برگزار می‌شود.

نبی درباره غیردولتی بودن فدراسیون فوتبال و دریافت بودجه از دولت گفت: مقر فیفا در سوئیس است و با ضوابط این کشور قوانین فیفا ثبت شده است. قوانین داخلی برای ما مهم است و طبق قوانین داخلی نهاد عمومی غیردولتی هستیم و فیفا به این موضوع ایرادی ندارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد پاداش کی‌روش هم خاطر نشان کرد: در مورد کی‌روش کارهای حقوقی در حال انجام است. در تلاشیم با تفاهم خوب، پرونده بسته شود.

وی درباره اتفاقات هیئت فوتبال قم نیز اظهار داشت: با توجه به موضوعات سال گذشته اعضای مجمع هیئت فوتبال قم نظراتی داشتند. اگر موضوعی است، از آقای علوی (مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال) بپرسید. در مجمع سرپرست فدراسیون حضور داشته و حتما مراحل قانونی طی شده است.

نبی در پایان در مورد زمان آغاز مجدد لیگ برتر گفت: ستاد مبارزه با کرونا تصمیات لازم الاجرا دارد و در سازمان لیگ براساس آن تصمیم‌گیری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس