رهبر انقلاب نمایه

رهبر انقلاب در یکی از دیدارها یاری خداوند را راهی برای ایمن شدن از غلبه دشمن بیان کردند و فرمودند: این جریان انقلابی در کشور اهداف الهی را دنبال می‌کنند و اگر خدا را یاری کنید، او شما را یاری می‌کند.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارها با اشاره به آیه ۷ سوره مبارکه محمد یاری خداوند را راهی برای ایمن شدن از غلبه دشمن بیان کردند و فرمودند: این جریان انقلابی در کشور اهداف الهی را دنبال می‌کنند و اگر خدا را یاری کنید، او شما را یاری می‌کند و وقتی خدا نصرت کند هیچ کس بر شما غلبه نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ملت ذلیل و توسری‌خور حیات طیبه ندارد +فیلم

باور به یاری خدا در غلبه بر مشکلات +فیلم

پیروزی ملت ایران، بسیج و این جریان انقلابی یک پیروزی تضمین شده است. خداوند در قرآن می‌فرماید: «إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُمْ» اگر خدا شما را یاری کند هیچ کس بر شما غلبه نمی‌کند. یاری کردن خدا چگونه است؟ «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ » اگر شما دین خدا و جهت‌گیری الهی و راه خدا را یاری کردید خدا هم شما را نصرت و یاری می‌کند.

دانلود

این چیزی است که امروز وجود دارد این جریان انقلابی در کشور اهداف الهی را دنبال می‌کنند، ایجاد جامعه اسلامی را دنبال می‌کنند، تحقق شریعت الهی را در کشور طلب می‌کنند و دنبال می‌کنند و تحقق می‌بخشند.

پس راه، راه خدا است، کار، کار خدا است و او نصرت می‌کند و وقتی خدا نصرت کند هیچ کس بر شما غلبه نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس