این مطلب به شما کمک می‌کند که هر زمان قصد خرید گوشی جدید را داشتید به ویژه اگر برند محبوبتان سامسونگ باشد بتوانید با شناخت و آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنید. همچنین در این روزهایی که لزوم خارج نشدن از خانه به جز موارد ضروری هم حس می‌شود حتما سری به ۱۹کالا بزنید.

اگر قصد دارید به زودی گوشی جدید بخرید این مطلب را اصلا از دست ندهید. حتی اگر به این زودی ها هم قصد خرید گوشی تلفن همراه را ندارید، خواندن آن در آینده به شما کمک خواهد کرد.

این مطلب به شما کمک می‌کند که هر زمان قصد خرید گوشی جدید را داشتید به ویژه اگر برند محبوبتان سامسونگ باشد بتوانید با شناخت و آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنید. همچنین در این روزهایی که لزوم خارج نشدن از خانه به جز موارد ضروری هم حس می‌شود اگر به دنبال خرید اینترنتی تلفن همراه باشید با خواندن این مطلب می‌توانید با شناخت کامل تری تصمیمتان را برای خرید بگیرید.

معمولا وقتی قصد انتخاب تلفن همراه جدید را دارید سعی می‌کنید با مقایسه برندهای مختلف و مدل‌های متنوع گوشی‌های تلفن همراه بهترین انتخاب را داشته باشید و با هزینه‌ای که صرف می‌کنید کارایی بیشتری را از گوشی مورد نظرتان دریافت کنید. امروز قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که اگر قصد خرید اینترنتی داشته باشید علاوه بر اینکه فرصت این مقایسه را به خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید در آن تصاویری ۳۶۰ درجه از گوشی مورد نظرتان را ببینید، اطلاعات فنی کالای مورد نظرتان را به خوبی بررسی کرده و خریدی لذت بخش را با شناخت و آگاهی کامل تجربه کنید.

۱۹ کالا جایی است که با رفتن به آن از تنوع محصولات عرضه شده در این سایت شگفت زده می‌شوید و می‌توانید با مقایسه کامل محصولات مدنظرتان بهترین کالایی را که می‌توانید انتخاب کنید. انواع برندهای مختلف و شناخته شده گوشی موبایل مانند شیائومی، سامسونگ، اپل، هواوی، اچ تی سی، میزو، وان پلاس و ... و مدل‌های مختلف این محصولات در این سایت عرضه شده و نقد و بررسی کاملی از این گوشی‌های محبوب و پرطرفدار در اختیار شما قرار گرفته است. در ۱۹ کالا می‌توانید از راه دور محصول مورد نظرتان را لمس کرده و با استفاده از پلتفرم مقایسه گوشی یا AC شناختی کامل و همه جانبه از محصول مورد نظرتان به دست آورید. با رفتن به این سایت می‌توانید گوشی مدنظرتان را به خوبی از نظر کیفیت دوربین، رابط کاربری، اینفوگرافیک، قدرت و باتری با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار مقایسه کنید.

در این مطلب ضمن معرفی سایت ۱۹ کالا قصد داریم شما را با دو محصول محبوبی که در این سایت عرضه شده و در میان خریداران طرفداران بسیاری دارند بیشتر آشنا کنیم. پس همچنان همراه ما باشید.

سامسونگ یکی از برندهای محبوب کاربران تلفن همراه در دنیا و در کشورمان بوده و مدل‌های مختلف این برند همواره توانسته  نظر خریداران را در سراسر دنیا به خود جلب کنند. یکی از پیشنهادهای ما بخاطر قیمت گوشی سامسونگ، گلکسی A۷۰ است که در آوریل سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد و به سرعت توانست به یکی از گوشی‌های پرطرفدار این برند تبدیل شود. این گوشی میان رده با ظاهر زیبا و منحصر به فرد خود در میان  جوانان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

گلکسی A۷۰ در ابعاد ۱۶۴.۳ در ۷۶.۷ در ۷.۹ میلی‌متر ساخته شده و گوشی خوش دستی به شمار می‌رود. ضمن اینکه گوشی سنگینی نیست و وزن آن ۱۸۳ گرم است. این گوشی در ۴ رنگ آبی، مشکی، سفید و مرجانی به بازار عرضه شده و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت و مقدار حافظه RAM، ۶ گیگابایت است. اندازه نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچ است که یکی از مزایای گوشی A۷۰ محسوب می‌شود و رزولوشن نمایشگر هم ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۱۹.۵:۹ است.

دوربین این گوشی از سه لنز۳۲ مگاپیکسلی از نوع واید، ۸ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید و ۵  مگاپیکسلی عمقی برخوردار است و به ویژه در نور خوب، عکس‌هایی که با این دوربین گرفته می‌شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. این گوشی از سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش هم بهره مند است. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این مدل محبوب برند سامسونگ هستید و قصد دارید آن را با سایر گوشی‌های مشابه در بازار مقایسه کنید سری به ۱۹ کالا زده و با شناخت و آگاهی کاملتری گوشی مورد علاقه تان را خریداری کنید.

اما یکی دیگر از محصولات محبوب سامسونگ که در سپتامبر ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده گوشی A۳۰s است. یکی از مدل‌های زیبا، میان رده و ارزان قیمت این برند که اندازه نمایشگر آن ۶.۴ اینچ بوده و از فناوری سوپر آمولد بهره برده است. ابعاد گلکسی A۳۰s، ۱۵۸.۵ در ۷۴.۷ در ۷.۸ میلی‌متربوده و ۱۶۶ گرم وزن آن است. این گوشی در سه مدل با حافظه داخلی ۳۲ و ۳ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ و ۴ گیگا بایت رم و ۱۲۸ گیگا بایت حافطه داخلی و ۴ گیگابایت رم عرضه شده و با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌توان حافطه داخلی را تا یک ترابایت افزایش داد. اما نوبت می‌رسد به دوربین گلکسی A۳۰s سامسونگ که به دوربین سه گانه مجهز شده است.

لنز اصلی این گوشی یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۱.۷ بوده که با دو لنز ۸ اولترا واید و دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق سنج همراه شده است. گلکسی A۳۰s به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم مجهز شده که از نوع اپتیکال است. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از گوشی پرطرفدار گلکسی ای ۳۰ اس سامسونگ هستید هم ۱۹ کالا را فراموش نکنید و با اطمینان و آسودگی بیشتری خرید اینترنتی تان را انجام دهید.


*این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس